Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 14

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot 14

    Shoot 14 ligt vandaag in de winkel en - als het goed is - bij de abonnees in de bus.
    Zoals steeds hoor ik graag wat jullie van het nieuwe nummer denken.

    Met vriendelijke groeten
    Erik

  • #2
    Re: Shoot 14

    Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
    ........ en - als het goed is - bij de abonnees in de bus.
    Zoals steeds hoor ik graag wat jullie van het nieuwe nummer denken.
    zie:
    Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Shoot 14

      Hier deze morgen ook in de bus.

      Er staat een vergelijkende test in over 85mm portret objectieven, ik dacht, nu zullen we het weten, maar de vergelijkende foto's ivm. bokeh zijn in zo een verschillende lichtomstandigheden gemaakt, dat je er eigenlijk geen vergelijking kan maken.

      Comment


      • #4
        Re: Shoot 14

        Mijn vrouw en ik dachten eindelijk wat te leren over flitsfotografie, maar het gaat specifiek over het CLS systeem van Nikon. Maar volgende keer over Canon...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Shoot 14

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Mijn vrouw en ik dachten eindelijk wat te leren over flitsfotografie, maar het gaat specifiek over het CLS systeem van Nikon. Maar volgende keer over Canon...
          En Sony?

          Ben wat teleurgesteld bij het artikel over de 85mm portretobjectieven... Canon, Nikon maar geen Sony?
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Shoot 14

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Mijn vrouw en ik dachten eindelijk wat te leren over flitsfotografie, maar het gaat specifiek over het CLS systeem van Nikon. Maar volgende keer over Canon...
            Ik denk dat shoot gesponsord word door Nikon
            Photography is a way to see the world in detail.
            Fotograaf op rust

            Comment

            Working...
            X