Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste wandeling met een nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste wandeling met een nieuwe lens

    Vorige week de Tokina 11-16 gekocht en er even mee op stap geweest.
    Hieronder een korte impressie:
















    Alvast bedankt om even mee te stappen.
    Luc

  • #2
    Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

    Het is me te veel een reeks willekeurige foto's, ik mis hier een verhaal, wat ik dacht dat
    de bedoeling was van dit forumonderdeel.

    Comment


    • #3
      Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Het is me te veel een reeks willekeurige foto's, ik mis hier een verhaal, wat ik dacht dat
      de bedoeling was van dit forumonderdeel.
      tja.....vraag ik me ook af.
      geld ook voor Sarajevo trouwens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

        Blijkbaar heb ik de term "verhaal" iets te ruim geïnterpreteerd. Sorry.
        Voor mij is het een verhaal van een wandeling op een klein deel van de campus van de universiteit, vlakbij ons. Dat het verband tussen de foto's, voor iemand die de campus niet kent onduidelijk is, kan ik volkomen begrijpen.
        Als er echter een echte storyline moet inzitten, dan ben ik inderdaad in de fout gegaan.
        Zal ik ze dan maar verwijderen ??
        Toch bedankt om even te komen kijken!
        Luc

        PS: Anderzijds zou het misschien voor meer mensen leuk zijn om een forumonderdeel te hebben waar men een reeks van maximaal 10 foto's kan tonen van een onderwerp zonder dat er een echt verhaal bijhoort. In de Beginnershoek drie dagen na elkaar drie foto's plaatsen met als titels x deel 1, x deel 2 en x deel 3 is eigenlijk ook een beetje onozel, of niet ?

        Comment


        • #5
          Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

          Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
          ........

          PS: Anderzijds zou het misschien voor meer mensen leuk zijn om een forumonderdeel te hebben waar men een reeks van maximaal 10 foto's kan tonen van een onderwerp zonder dat er een echt verhaal bijhoort. In de Beginnershoek drie dagen na elkaar drie foto's plaatsen met als titels x deel 1, x deel 2 en x deel 3 is eigenlijk ook een beetje onozel, of niet ?
          dat kan toch op je site.
          al mijn reeksen/series staan maar een klik hier vandaan.
          en daar zijn ze nog veel mooier ook.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

            Zal ik er een verhaaltje bij verzinnen anders ?

            1. Het lijkt een zonnige zomerdag, maar er zit een kink in de kabel. Herexamen!
            2. Ik fiets op tijd naar de campus zodat ik nog een mooi plekkie heb om m'n stalen ros te stallen. Schouderklopje, braaaf, maar we hangen 'm toch nog goed vast!
            3. Met bibberende benen loop ik de trappen op, geleid door blauwe en gele lijnen. Blijkbaar hebben ze geprobeerd de campus nog een fris uiterlijk te geven. Tevergeefs.
            4. Ik kijk even achterom en zie 'the building of doom' hier heb ik in juli mijn slechte examenresultaten gaan halen. Geen goede herinneringen.
            5. Maar ik bekijk het vanaf een andere kant en beginnen met frisse moed en kleur aan het herexamen!
            6. En moest het niet lukken, we steken de boel gewoon in de fik. Ook een oplossing.
            7. Na een paar zeeer inspannende uren, ben ik eindelijk ribbedebie richting huis.
            8. Hopelijk ben ik geslaagd, zodat ik kan beginnen aan de volgende stap in mijn leven, het tweede jaar aan 't unief op campus groenenborger.

            Je hebt de campus iig mooier op de foto gezet dan ik 'm zie!
            Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
            Mijn foto's van paarden vind je hier

            Comment


            • #7
              Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

              OK, bouk, ik kruip braaf terug in mijn hoekje.

              Kiwiaa, bedankt voor je bijdrage. Nu mogen ze zeker blijven staan.
              Dat is nog een oplossing: een scenarist inhuren! Of zelfs een wedstrijd organiseren om het beste verhaal te verzinnen bij een reeks foto's.
              En nog veel succes met je studies!
              Luc
              Last edited by LucFT; 5 september 2011, 18:46. Reden: woord te veel / woord te weinig

              Comment


              • #8
                Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

                Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                Kiwiaa, bedankt voor je bijdrage. Nu mogen ze zeker blijven staan.
                En nog veel succes met je studies!
                Tot uw dienst meneer Hehe!
                En danku, hoewel ze mij daar volgend jaar niet meer gaan zien..
                Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
                Mijn foto's van paarden vind je hier

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

                  Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                  Blijkbaar heb ik de term "verhaal" iets te ruim geïnterpreteerd. Sorry.
                  Voor mij is het een verhaal van een wandeling op een klein deel van de campus van de universiteit, vlakbij ons. Dat het verband tussen de foto's, voor iemand die de campus niet kent onduidelijk is, kan ik volkomen begrijpen.
                  Als er echter een echte storyline moet inzitten, dan ben ik inderdaad in de fout gegaan.
                  Zal ik ze dan maar verwijderen ??
                  Toch bedankt om even te komen kijken!
                  Ben niet alleen komen kijken, maar heb er ook wel van genoten. Ik miste gewoon een
                  verhaal en vermaande je daar niet op, maar vroeg er even naar. Zelf vind ik dit een
                  mooi forumonderdeel, een verhaal in beelden eventueel met een paar woordjes uitleg
                  of net niet, maar wel zo dat het pakkend, ontroerend, grappig, mooi, lief, aardig of
                  sprookjesachtig is. En dat miste ik hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerste wandeling met een nieuwe lens

                    Deze plaats is mij zeer bekend
                    De laatste vind ik de beste
                    FLICKR PHOTOSTREAM
                    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                    Comment

                    Working...
                    X