Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

    Net gezien op Cameranu.nl (maar zal wel op andere verkoopssites ook zo zijn)

    Canon lenzen actie
    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

  • #2
    Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

    Nice! Kon ik de 70-200 nu maar al kopen bon van 200 euro zeg!
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

      Krijg je dat bedrag meteen als korting, of is het een cadeaubon waarmee je iets anders kan kopen?
      Het lijkt mij niet zo duidelijk op die website...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

        Het lijkt me eigenlijk een actie te zijn van CameraNu zelf. Zoals ik de voorwaarden mbt de cadeaubon lees, is deze bon alleen te gebruiken voor een volgende aankoop van een Canon product en is deze geldig tot 31 januari 2012....

        Wel een leuke actie overigens, 200,- cadeaubon bij een 70-200 f2.8 IS II. En dat ook nog bij een zeer respectabele winkel die toch al het meest voordelig is
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

          Voorwaarden cadeaubon

          - De cadeaubon is alleen te gebruiken voor een volgende aankoop van Canon-producten
          - De cadeaubon is geldig tot 31 januari 2012
          - Niet inwisselbaar voor geld
          - Maximaal 1 per klant
          - Niet voor handelaren
          - Wijzigingen en fouten voorbehouden

          De actieperiode op deze promotie loopt van 1 september t/m zondag 9 oktober

          Comment


          • #6
            Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

            Blijkt idd een actie van CameraNU te zijn.
            Actievoorwaarden lijken me toch duidelijk genoeg op de site zelf?

            Alleen spijtig dat ze geen actie doen op de 70-200 f2.8 non-IS. Was van plan deze week zo'n exemplaar te bestellen (goed dat ik nog gewacht heb!). Nu is't weer twijfelen... (f4.0 IS met kortingbon f2.8 IS met kortingsbon maar een pak opleg of toch maar de f2.8)
            Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

            Comment


            • #7
              Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

              Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
              Nu is't weer twijfelen... (f4.0 IS met kortingbon f2.8 IS met kortingsbon maar een pak opleg of toch maar de f2.8)
              Tip van Jip: als je niet weet welke lens je nodig hebt, koop dan nog even niets.
              Nu is het net of je de nieuwe lens aan je budget aanpast en zo maar iets koopt.
              Beter is dat je weet welke lens je nodig hebt, 2,8 ja of nee, IS ja of nee, en daar dan je budget op aanpast.
              Anders gezegd, voor gaat sparen indien nodig.

              Comment


              • #8
                Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                Neen, da's waar.
                Heb wel de f2.8 nodig. De IS is financieel op zich geen probleem maar't blijft een hobby en dan is €2.000 wat moeilijk te verantwoorden aan mezelf en partner. Met 10% korting nu echter...
                Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                Comment


                • #9
                  Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                  Je krijgt geen korting maar een cadeaubon waarbij je die 10% ook aan fotospullen van Canon moet uitgeven dus 'relatietechnisch' net zo moeilijk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                    Haha, goed gezien. ;-)
                    Maar heb nog andere zaken van Canon op de lijst staan die aangekocht zullen worden. Dus is't toch nog altijd een goed te verantwoorden korting.

                    Enfin, 'k hoop dat ook anderen iets aan m'n tip over de "korting" bij CameraNu hebben.
                    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                      de 35L zit er weeral niet tussen dan koop ik hem volgende week maar bij konijnenberg.Niet veel keuze, tweedehands is die zo moeilijk te vinden.
                      UnicornPictures on Facebook & Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                        Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                        Haha, goed gezien. ;-)

                        Enfin, 'k hoop dat ook anderen iets aan m'n tip over de "korting" bij CameraNu hebben.
                        Daar heb ik alle vertrouwen in, het is een leuke actie, je kunt bijvoorbeeld met kerst nog iets met die bon doen.
                        Ik denk daarom zeker dat er een aantal mensen blij zijn met je tip.

                        Alvast succes met je aankoop en je pleidooi naar echtgenoot (m/v)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                          Je moet dus een lens kopen, dan krijg je een bon voor de volgende, daarna nog eentje waarmee je weer een andere lens kan kopen.....

                          Zo blijft de winkel wel goed draaien.

                          Ik zal niet veel voordeel halen uit die actie, als ik dit jaar nog iets koop, dan is dat misschien de Canon 70-300 L IS, en dan heb ik voorlopig niets meer nodig waarvoor ik de cadeaubon zou kunnen gebruiken.
                          Die cadeaubon is voor mij dus zeker geen reden om daar iets te kopen.

                          Bij heel wat winkels werken ze met spaarkaarten, en dan zijn die bijna altijd vervallen tegen de tijd dat ik die vol zou kunnen krijgen.
                          Dat soort acties heb ik niet graag, als ze korting willen geven, dan moet dat zo ook kunnen, zonder cadeaubonnetjes waarvoor je eerst weer geld moet uitgeven om er iets voor terug te krijgen...

                          Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Je moet dus een lens kopen, dan krijg je een bon voor de volgende, daarna nog eentje waarmee je weer een andere lens kan kopen.....

                            Je mag ook iets anders kopen dan een lens, als het maar een Canonproduct is.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon lenzen actie: cadeaubon €50-75-100

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Je moet dus een lens kopen, dan krijg je een bon voor de volgende, daarna nog eentje waarmee je weer een andere lens kan kopen.....

                              Zo blijft de winkel wel goed draaien.

                              Ik zal niet veel voordeel halen uit die actie, als ik dit jaar nog iets koop, dan is dat misschien de Canon 70-300 L IS, en dan heb ik voorlopig niets meer nodig waarvoor ik de cadeaubon zou kunnen gebruiken.
                              Die cadeaubon is voor mij dus zeker geen reden om daar iets te kopen.

                              Bij heel wat winkels werken ze met spaarkaarten, en dan zijn die bijna altijd vervallen tegen de tijd dat ik die vol zou kunnen krijgen.
                              Dat soort acties heb ik niet graag, als ze korting willen geven, dan moet dat zo ook kunnen, zonder cadeaubonnetjes waarvoor je eerst weer geld moet uitgeven om er iets voor terug te krijgen...

                              Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening
                              Is toch interessant als je bv. twee objectieven nodig hebt.
                              (zoals ik)
                              Mvg Tim

                              Comment

                              Working...
                              X