Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

    Last edited by LesC; 26 januari 2013, 15:54. Reden: Dropbox foute link hersteld
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

    Prachtige kleuren hoor, en mooi licht. Verder vind ik de foto een beetje leeg. Ik mis een onderwerp en/of lijnen die je de foto inleiden en voor diepte zorgen. Hiervoor zou de golfbreker kunnen dienen, maar daarvoor vind ik deze niet opvallend genoeg.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

      Ik vind de voorgrond wel prachtig, maar daarachter vind ik het ook wat leeg eigenlijk ...

      een beeld in 2 delen die aan een verschillende snelheid door het leven schijnen te gaan
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

        heel mooi zeker de kleuren.
        twijfel of het bovenste randje.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

          Dank voor de eerste commentaren. Persoonlijk vond ik dit eer een decor dan een vastgelegde actie, als je begrijpt wat ik bedoel. Had er ook liever een meeuw in dit decor gezien, of een bootje...
          Vandaar ook dat ik het in m'n titel bij een "kleurenspel" houd, weliswaar te concreet om thuis te horen in b.v. "Abstract", waar ik wel een foto uit dezelfde serie zou plaatsen. KLIK
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

            Als je de kans krijgt zoiets te fotograferen mag je dat zeker niet laten liggen.
            De kleuren zijn prachtig en het water aan de golfbreker lijkt wel gesmolten metaal.
            Knappe prent hoor.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

              Zeker een mooi kleurenspel!!

              Comment


              • #8
                Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

                Mooi kleuren-lijnen-vlakkenspel
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Kleurenspel aan zee bij zonsondergang

                  Ik denk als je er stuk zee tussenuit knipt ongeveer 2 cm dat je nog een betere verhouding krijgt maar deze plaat is qua kleur en sfeer zeer goed..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment

                  Working...
                  X