Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afwezig als Challenge moderator

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afwezig als Challenge moderator

    Ik laat weten dat ik als moderator zal afwezig zijn van 01 Sep11 tot en met 04 Sep 11.

    Gezien ik mij terug zal bevinden in een situatie waar noch telefonisch contacten noch internetverbindingen mogelijk is betekend dit voor de

    Challenge:
    1. Dat ik pas de ingezonden foto’s voor de Sep – Challenge ten vroegste zal kunnen valideren vanaf 05 Sep 11.
    2. De jaarrangschikking met vertraging zal kunnen worden opgemaakt.
    De officiële start voor de Sep – Challenge met thema Een industrieel landschap” zal, ondanks mijn afwezigheid een normale aanvang hebben op 01 Sep 11.

    Dit probleem van afwezigheden zal in de toekomst nog veelvuldig voorkomen. Vanaf 19 Sep 11 (als alles goed gaat) zullen deze regelmatige afwezigheden voor de Challenge hopelijk geen problemen meer geven. Op 19 Sep 11, zou ik, op deze locatie moeten kunnen beschikken over internet. Mijn afwezigheden zouden dan vanuit deze locatie geen invloed meer mogen hebben op de Challenge moderatie en validatie.

    Alvast bedankt voor het begrip van voor deze tijdelijke problemen.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Afwezig als Challenge moderator

    noch telefonisch contacten noch internetverbindingen mogelijk is
    Dat is toch eens ZALIG, Spooky

    Spijtig van het onderwerp deze maand : hier bij ons is geen industrieel landschap te vinden. Zal er efkens moeten voor rijden om een te vinden.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Afwezig als Challenge moderator

      landbouwindustrie is ook industrie. Tuinbouw, metaalbouw, woningbouw,..... zoveel mogelijkheden te over......
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

      Comment


      • #4
        Re: Afwezig als Challenge moderator

        Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
        Ik laat weten dat ik als moderator zal afwezig zijn van 01 Sep11 tot en met 04 Sep 11.
        ?
        begrijp ik niets van
        wat is Sep 11.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Afwezig als Challenge moderator

          Merci voor de tips. Ik dacht echt aan fabrieken of zo
          Ik zal eens een "tourke" gaan maken
          .
          Mvg
          Marie-Anne
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment

          Working...
          X