Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Busy?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Busy?

    Ik ben echt nog niet lang bezig met fotografie, dus het kan een domme vraag zijn.
    Als ik foto's aan het nemen ben komt er plots busy op mijn scherm, en ik weet absoluut niet wat ik mis doe want ik doe niets anders dan dat ik gewoon foto's trek. Vanaf dit teken op mijn scherm komt blijft het er steeds opkomen en kan ik bijna geen foto's meer nemen.

  • #2
    Re: Busy?

    Oorspronkelijk geplaatst door Nicki Bekijk bericht
    Ik ben echt nog niet lang bezig met fotografie, dus het kan een domme vraag zijn.
    Als ik foto's aan het nemen ben komt er plots busy op mijn scherm, en ik weet absoluut niet wat ik mis doe want ik doe niets anders dan dat ik gewoon foto's trek. Vanaf dit teken op mijn scherm komt blijft het er steeds opkomen en kan ik bijna geen foto's meer nemen.
    Je buffer is dan bezig met wegschrijven van foto's naar je geheugenkaart
    of je flits is aan het opladen
    of je toestel is bezig met ruisreductie toe te passen op foto's met lange sluitertijd

    het kan altijd helpen te vermelden welk fototoestel je gebruikt...
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Busy?

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      Je buffer is dan bezig met wegschrijven van foto's naar je geheugenkaart
      of je flits is aan het opladen
      of je toestel is bezig met ruisreductie toe te passen op foto's met lange sluitertijd

      het kan altijd helpen te vermelden welk fototoestel je gebruikt...
      canon eos 1000d

      Comment


      • #4
        Re: Busy?

        en hoe snel je aan het fotograferen bent
        Als je even stopt met fotograferen en de melding is weg zou je weer even verder moeten kunnen
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Busy?

          Als ik mijn interne flits gebruik op mijn 1000D en ik trek een foto of vier vijf achter elkaar krijg ik ook de melding 'busy'.
          Als ik dan even wacht, gaat alles terug zoals het moet.
          Deze melding heb ik enkel nog maar gehad bij het gebruik van de interne flits.

          Comment


          • #6
            Re: Busy?

            Oorspronkelijk geplaatst door Hidden Dreams Bekijk bericht
            Als ik mijn interne flits gebruik op mijn 1000D en ik trek een foto of vier vijf achter elkaar krijg ik ook de melding 'busy'.
            Als ik dan even wacht, gaat alles terug zoals het moet.
            Deze melding heb ik enkel nog maar gehad bij het gebruik van de interne flits.
            Ik krijg deze melding daarna steeds opnieuw, het is echt vreselijk irritant !

            Comment


            • #7
              Re: Busy?

              De flits moet opnieuw opladen, iso hoger zetten, diafragma verder open dan hoeft de flits niet hard te werken ne kan die vaker flitsen op één lading.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment

              Working...
              X