Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portfolio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portfolio

    Hallo,

    Ik heb een portfolio gemaakt, voornameliijk omdat ik daar zin in had (examens enzo, alles is interessant behalve de leerstof... je weet wel).
    Maar als ik er over nadenk kan zon portfolio evengoed je visitekaartje worden bij het zoeken naar een stageplaats, werk, enzovoort, enzoverder...

    Daarom heb ik naast een aantal foto's ook wat schoolwerk toegevoegd en meer informatie over mezelf.

    Ik zou van jullie graag weten wat jullie er op het eerste zicht van denken, en dan heb ik het vooral over layout, nog niet zo zeer over de inhoud. Oogt het proper? Ziet het er netjes uit?... Zo'n dingen.

    Dan zou ik eens willen vragen van bij 'About' te kijken, hier staat die informatie over mezelf waarover ik het eerder al had. Is die duidelijk? Zijn er dingen die daar nog bij kunnen?.

    De foto's... Ik ben me er van bewust dat het geen topfoto's zijn, ik ben dan ook amateurfotograaf met nog niet zo heel veel ervaring. Het is de bedoeling de foto's in de loop van de tijd aan te passen... Tot het zover is heb ik naar mijn mening de betere eruit gezocht... Zoals ik al zei, ik wou gewoon eens proberen een portfolio te maken omdat ik daar zin in had
    Dus de foto's zijn bijzaak, echt nuttige tips over welk soort beelden ik bv. best kan gebruiken of welke categorieen ik zou kunnen maken, zijn natuurlijk steeds welkom.

    Diegenen die het echt niet kunnen laten mogen natuurlijk ook de foto's bekritiseren , maar het gaat hem dus vooral over de algemene layout van de portfolio, wat er misschien nog bij kan, enz...

    Is het overzichtelijk? Vind je alles snel terug? ... Ik denk dat jullie ondertussen wel begrijpen waar ik naartoe wil...

    ps: Lettertype en lettergrootte kunnen niet aangepast worden, alsook de rangschikking bij de sectie 'about'.

    Klikkieklik voor de portfolio

    Alvast bedankt!

    R0b!n
    R0b!n
    PORTFOLIO

  • #2
    Re: Portfolio

    Site is wel overzichtelijk en duidelijk.
    Persoonlijk zou ik wel het de grootte van de tekst on der de foto's wat verkleinen (link naar wordpress site).
    Bij about zou ik bij de talen nog een onderscheid maken tussen gesproken en geschreven, zeker als je dit ook wil gebruiken tijdens het zoeken naar een stageplaats of werk, en zowel de hobby's als het fotografiemateriaal onder de andere informatie plaatsen.

    Misschien voor de foto's nog een categorie "portretten" toevoegen, tenzij je deze helemaal niet hebt.
    Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

    Comment


    • #3
      Re: Portfolio

      Jawel, maar de mooiste zijn van jonge kinderen (mama is onthaalmoeder), die mag ik wel fotograferen maar jammer genoeg niet publiceren.

      De lettergroote kan ik jammer genoeg niet aanpassen, en uit de 2 lettertypes die ik kan kiezen is dit toch wel de beste.

      Oorspronkelijk stond er bij talen informatie over spreken en schrijven, maar die heb ik veranderd naar de "vierkantjes". Jij denkt dat ik ze dus beter weer aanpas?

      Ik dacht ook aan een sectie ervaring, maar het lijkt me vrij nutteloos die al te plaatsen als ik die nog niet echt heb he?

      Momenteel is een deel van de portfolio aangepast aan de commentaar van Quinck, meer meningen blijven natuurlijk meer dan welkom !

      ps: Een stageplaats heb ik al wel, maar het is natuurlijk iets handig als afgestuurde student, zo'n portfolio

      Bedankt voor de reactie!
      R0b!n
      Last edited by R0b!n; 26 augustus 2011, 10:33.
      R0b!n
      PORTFOLIO

      Comment


      • #4
        Re: Portfolio

        Voor de rest niemand meer met een mening en of tips ?
        R0b!n
        PORTFOLIO

        Comment


        • #5
          Re: Portfolio

          Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
          Voor de rest niemand meer met een mening en of tips ?
          vind al die donkere kaders om je foto,s niet mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Portfolio

            Hoe bedoel je precies? Ik kan qua achtergrond alleen kiezen tussen wit en zwart. Dus voor de rest kan ik daar niks aan veranderen
            R0b!n
            PORTFOLIO

            Comment


            • #7
              Re: Portfolio

              Bumperdebump
              R0b!n
              PORTFOLIO

              Comment


              • #8
                Re: Portfolio

                Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
                Hoe bedoel je precies? Ik kan qua achtergrond alleen kiezen tussen wit en zwart. Dus voor de rest kan ik daar niks aan veranderen
                bedoel de kaders rond de foto,s.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment

                Working...
                X