Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdingen camera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdingen camera?

    Ik heb hier geen ervaring mee- daarom dat ik het vraag. Is het mogelijk om een betere prijs te krijgen als je een en ander koopt.

    M'n camera is gisteren op de laatste dag van de reis gestolen geweest inclusief zo goed als alle foto's (32gig geheugenkaart) Uit m'n rugzak gepikt op de tram in Lissabon. Gelukkig zat m'n 10-22 er niet op maar wel m'n 18-55 kitlens .

    Ik had gedacht om terug een 550 body te kopen maar dan met een canon 17-55 f2.8. Terug een kitlens kopen en later upgraden zou maar weggesmeten geld zijn. Er hangt wel een prijskaartje aan vast. In vergelijking met een FF een lachertje maar in elk geval iets meer dan 1450 euro. Vooral omdat het om een vervanging van een toestel had die ik al had...Ik verwacht niet dat ze hier rekening mee gaan houden want ze moeten ten slotte ook hun geld verdienen. Maar mss afdingen naar 1400 ofzo omwille van combi aankoop?? of ben ik te naïef
    flickr - level: enthousiaste beginner ;-)

  • #2
    Re: Afdingen camera?

    Waarom neem je niet gewoon van iemand op het forum die naar Full Frame overstapt zo'n lens over?
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Afdingen camera?

      khad al gelezen dat niet veel mensen die lens afstaan
      flickr - level: enthousiaste beginner ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Afdingen camera?

        Vragen kost niks.. en nee heb je al. Waarom dus niet? (wel sneu natuurlijk
        dat je spulletjes gestolen zijn.)

        Comment


        • #5
          Re: Afdingen camera?

          Eerst goed kijken wat de beste prijs op Internet is en als die lager is moet je zeker onderhandelen. Het is altijd handig als je de laagste prijs weet zodat ze je niet voor de gek kunnen houden met bijv. de adviesprijs.