Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reflectie voorkomen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reflectie voorkomen

    Voor mijn studies etalage-inrichting moet ik regelmatig fotos trekken van winkelramen. Vaak heb ik problemen met reflectie. Heeft er iemand tips om dit te voorkomen?

  • #2
    Re: reflectie voorkomen

    polafilter zal een oplossing geven.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: reflectie voorkomen

      Inderdaad in eerste plaats is een polarisatiefilter een wondermiddel.
      Kijk ook naar het juiste tijdstip van de dag. (en het standpunt)

      Comment


      • #4
        Re: reflectie voorkomen

        @ Mijn 2 voorgangers...
        Als jullie kijken naar de registratiedatum, dan zie je dat de TopicStarter maar sinds vandaag op het forum zit.

        @KOALAA
        Dus om te beginnen zouden we al moeten weten of je een compactcamera of een reflexcamera hebt. Bij een reflexcamera zal die polisarisatiefilter inderdaad de oplossing bieden.
        Bij een compactje kan ik ook niet echt helpen.

        R0b!n
        R0b!n
        PORTFOLIO

        Comment


        • #5
          Re: reflectie voorkomen

          Zelfs bij een compact kan deze helpen, Maar je zal deze er dan zelf voor u lens moeten vasthouden want opschroeven zal inderdaad moeilijk zijn.
          Maar het maakt mij niet uit hoe lang iemand lid is, ik had zelf al meerdere jaren een reflex voor ik mij hier lid maakte.

          Comment


          • #6
            Re: reflectie voorkomen

            Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
            Zelfs bij een compact kan deze helpen, Maar je zal deze er dan zelf voor u lens moeten vasthouden want opschroeven zal inderdaad moeilijk zijn.
            Maar het maakt mij niet uit hoe lang iemand lid is, ik had zelf al meerdere jaren een reflex voor ik mij hier lid maakte.
            Ja oke, dat is waar... Maar je kan er niet zomaar van uit gaan dat iemand een reflexcamera heeft als dat er niet bijgezegd wordt
            Soit , k was misschien een beetje snel met dat te zeggen Mijn excuses
            R0b!n
            PORTFOLIO

            Comment

            Working...
            X