Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitzicht vanuit Henri Chapelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitzicht vanuit Henri Chapelle


    .
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Uitzicht vanuit Henri Chapelle

    We zitten in showcase... dus ik denk dat ik wat streng mag zijn op deze foto (panorama).

    Eerst en vooral waar dat mijn ogen op vallen zijn de zichtbare overgangen tussen de 3 verschillende foto's. Volgens mij zijn die foto's gewoon naast elkaar gezet geweest?

    Wat mij verder nog stoort (persoonlijk), zijn de 2 strepen in de lucht, die heel wat aandacht roven, die zou ik wegstempelen.

    Link naar een grotere foto bij panorama's is altijd handig (uit eigen ervaring )

    Ik hoop dat u daar iets mee bent )
    Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

    Comment


    • #3
      Re: Uitzicht vanuit Henri Chapelle

      De foto's zijn niet gewoon naast elkaar geplaatst. Ze overlappen en zijn dan samengevoegd met PhotoStitch. De rechterlijn was me ook al opgevallen, maar links nog niet. Ik ben niet zo goed met PS en krijg ze daarmee dus ook slecht weg... als er iemand tips heeft.. altijd welkom!

      Voor een grotere versie weet ik ook niet echt wat ik moet doen. Ik upload mijn foto's met Flickr en daar worden ze zowizo verkleind naar 1024pix als je dat zelf niet doet...

      De lucht is zoals je zelf al zei een persoonlijke mening en daar ga ik niets aan veranderen, want mij stoort het niet

      En ohja, bedankt voor de reactie. Ik ben er zeker iets mee! Zelfs negatief is beter dan niks he! Zo leer ik tenminste wat bij!!!
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

      Comment

      Working...
      X