Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs nikon d2x

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs nikon d2x

    Hey allen,

    Ik zou een bepaalde lens kunnen kopen in combinatie met een nikon d2x. Van de lens weet ik hoeveel ze nog ongeveer waard is, maar van de nikon d2x niet. Ik kan ze helaas enkel in combinatie kopen, dus was ik aan het denken om de nikon mee aan te kopen en hier te koop aan te bieden. Hoeveel zou die nog opbrengen ongeveer? Staat is goed, paar gebruikssporen, maar verder niets opmerkelijks. Ik heb werkelijk geen idee van de waarde. Iemand die me iets kan vertellen? Heb de indruk dat het op zich een goed, maar wel verouderd toestel is. Ik dacht zo tussen de 600 en 750?

  • #2
    Re: Prijs nikon d2x

    Inderdaad rond de 600 euro, maar dan nog is een d2x bijna alleen verkoopbaar in combinatie met iets dat meer gezocht is.
    Mechanisch een dijk van een camera, maar wat betreft sensor natuurlijk al een hele tijd voorbij gestreefd door de D300, D90 en de d7000.
    Wil je de lens die erbij is graag hebben maar heb je de D2x helemaal niet nodig gewoon niet doen dus. Heb je wel belang bij de D2x dan zou ik zeggen: prijs van de lens + 500 euro.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Prijs nikon d2x

      Bedankt, ik denk dat ik er dan toch maar voor ga. Als ik hem niet verkocht krijg voor de extra meerprijs houd ik hem zelf wel. Zal nog wel van pas komen.

      Comment

      Working...
      X