Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs tweedehands 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs tweedehands 7D

    Aangezien een Canon 7D niet zo vaak tweedehands wordt aangeboden weet ik niet wat de vraagprijs daarvoor is.
    Ik wil er zelf één kopen.
    In deze ben ik geïnteresseerd: 6000 clics, aangekocht bij Foto Konijnenberg en nog in garantie tot maart 2012. Zo goed als nieuw.
    De vraagprijs is 900 euro, is dat een juist bedrag?
    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Prijs tweedehands 7D

    Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
    Aangezien een Canon 7D niet zo vaak tweedehands wordt aangeboden weet ik niet wat de vraagprijs daarvoor is.
    Ik wil er zelf één kopen.
    In deze ben ik geïnteresseerd: 6000 clics, aangekocht bij Foto Konijnenberg en nog in garantie tot maart 2012. Zo goed als nieuw.
    De vraagprijs is 900 euro, is dat een juist bedrag?

    Zeker

    Comment


    • #3
      Re: Prijs tweedehands 7D

      Vind ik een meer dan redelijke prijs aangezien hij momenteel rond de 1400euro nieuw staat (1369 bij konijn). En je hebt nog voldoende garantie!
      Mvg, Tin_tin
      Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Prijs tweedehands 7D

        900-1000 euro lijken me correcte prijzen

        Comment


        • #5
          Re: Prijs tweedehands 7D

          dat is een hele goeie prijs
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: Prijs tweedehands 7D

            Treed ik bij: 900 euro is, mits in goeie staat, echt wel een goede prijs. Laat ons zeggen dat ik hem zelf wel zou kopen!
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Prijs tweedehands 7D

              Dan is de vraag hoe ver zit je van de nieuwprijs?en ben je niet beter eventueel wat door te sparen als je de centen direct niet hebt.een body is tenslotte niet hetzelfde als een lens bv 2dehands..aan jou de keuze natuurlijk.ik persoonlijk zou voor nieuw gaan.

              Comment


              • #8
                Re: Prijs tweedehands 7D

                waarom een body niet 2 de hands, nog 7 maand garantie, 500€ is mi veel geld
                dan kan je het toestel nog uitvoerig uittesten op gebreken en zeker of het voor u een goed toestel is dat aan uw wensen voldoet
                zoniet kan je nog altijd voortverkopen
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Prijs tweedehands 7D

                  Dank jullie voor jullie reacties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                  Dan is de vraag hoe ver zit je van de nieuwprijs?en ben je niet beter eventueel wat door te sparen als je de centen direct niet hebt.een body is tenslotte niet hetzelfde als een lens bv 2dehands..aan jou de keuze natuurlijk.ik persoonlijk zou voor nieuw gaan.
                  Ik ben student, ik koop bijna alles tweedehands van fotografiespullen. Nog nooit problemen mee gehad. Mijn huidige body (400D) heb ik ook tweedehands gekocht. Die 500 euro verschil is veel voor mij. Ik moet namelijk nog een laptop kopen, want ik ga volgend jaar naar het hoger, en die moet ook nog aan eisen voldoen om foto's te bewerken, dus die kost wat meer dan een gemiddelde laptop.
                  Ik zal sowieso wat moeten lenen van m'n papa als ik beiden wil.
                  't Is moeilijk om een 7D tweedehands te vinden, en deze is blijkbaar heel goed van prijs, en nog eens heel dicht bij mij in de buurt, ik ga waarschijnlijk deze kans niet laten schieten.
                  Facebook
                  Flickr
                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijs tweedehands 7D

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                    waarom een body niet 2 de hands, nog 7 maand garantie, 500€ is mi veel geld
                    dan kan je het toestel nog uitvoerig uittesten op gebreken en zeker of het voor u een goed toestel is dat aan uw wensen voldoet
                    zoniet kan je nog altijd voortverkopen
                    500€ is veel verschil van nieuw en ja nog 7 maand garantie maar vergeet niet dat een body meer dan een sluiter en ontspanner is.na die 7maand zal er maar iets aan mankeren dan is 900€ +onkosten ook VEEL.. niet?
                    Langs de andere kant kan ik TS best begrijpen..

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijs tweedehands 7D

                      Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                      500€ is veel verschil van nieuw en ja nog 7 maand garantie maar vergeet niet dat een body meer dan een sluiter en ontspanner is.na die 7maand zal er maar iets aan mankeren dan is 900€ +onkosten ook VEEL.. niet?
                      Langs de andere kant kan ik TS best begrijpen..
                      Ik heb in de 2,5 jaar dat ik fotografie doe nog nooit onkosten moeten maken. 'k Heb een body en 5 objectieven, waarvan 2 objectieven nieuw gekocht.

                      Zijn er dan veel mensen die problemen hebben met tweedehands gerief?
                      (De verkoper verkoopt z'n 7D wegens overstap naar een beter model.)
                      Facebook
                      Flickr
                      500px

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijs tweedehands 7D

                        Een camera die werkt blijft werken tot de sluiter kapot is.
                        Op 6000 clicks heb je er gemiddeld nog 144.000 voor jou .

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijs tweedehands 7D

                          Is een mooie prijs, maar die 6000 clicks stel ik wel in vraag hoor....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijs tweedehands 7D

                            Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                            Is een mooie prijs, maar die 6000 clicks stel ik wel in vraag hoor....
                            Waarom? Op 7 maanden tijd is dat toch niet overdreven weinig?
                            Sommige mensen fotograferen ook ipv te bursten en de lucky shots er uit te halen.
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijs tweedehands 7D

                              Sowieso goed controleren of er niet te veel stof ih toestel(sensor) zit, diafragma toeknijpen en foto maken van witte achtergrond of blauwe lucht. En verder je gevoel volgen.
                              Mvg, Tin_tin
                              Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

                              Comment

                              Working...
                              X