Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden sheep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Golden sheep

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Golden sheep

    Prachtig.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Golden sheep

      Golden photo
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

      Comment


      • #4
        Re: Golden sheep

        Oew das knap....tot nu toe de beste uit de reeks..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Golden sheep

          Weer goed op dreef Danny!
          Heel mooi atmosferisch perspectief en licht. Heel mooie foto
          Groetjes,
          J-M

          Comment


          • #6
            Re: Golden sheep

            Heerlijk licht, zalige setting !
            Ik heb wel wat moeite met de plaatsing van de horizon en daardoor je gehele beeldopbouw. De lucht boven de horizon is weinig boeiend, alle boeiende grafische elementen bevinden zich in het onderste deel van je foto... Dat wringt mij
            Hetzelfde was mij opgevallen bij je foto van de pakketboot. Vreemd...
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Golden sheep

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Heerlijk licht, zalige setting !
              Ik heb wel wat moeite met de plaatsing van de horizon en daardoor je gehele beeldopbouw. De lucht boven de horizon is weinig boeiend, alle boeiende grafische elementen bevinden zich in het onderste deel van je foto... Dat wringt mij
              Hetzelfde was mij opgevallen bij je foto van de pakketboot. Vreemd...
              Greetz, Kariboe
              Ik kan Kariboe hier wel volgen, hoewel ik het zo ook al een hele mooie foto vind. Maar als je met dezelfde verhoudingen diagonaal 1/3 van het beeld vertrekkende van de linker bovenhoek wegcropt heb je denk ik een nog mooiere foto waar al wat belangrijk is bij deze ook nog (beter) zichtbaar is.
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: Golden sheep

                Mooi, boeiend en een prachtige compositie.

                Comment


                • #9
                  Re: Golden sheep

                  Prachtig

                  Comment


                  • #10
                    Re: Golden sheep

                    Ik wil hier geen woorden aan verspillen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Golden sheep

                      Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                      Ik kan Kariboe hier wel volgen, hoewel ik het zo ook al een hele mooie foto vind. Maar als je met dezelfde verhoudingen diagonaal 1/3 van het beeld vertrekkende van de linker bovenhoek wegcropt heb je denk ik een nog mooiere foto waar al wat belangrijk is bij deze ook nog (beter) zichtbaar is.
                      Persoonlijk volg ik hier niet zo in. Ik vind net de vlakverdeling tussen helder en donker heel mooi. De één vind de lucht niet zo interessant om er in die verhouding op te staan, maar in die lucht vind ik dat er genoeg nuances in zitten. Ik vind het net mooi licht te verteren ten opzichte van het donkere. tis mooi in balans.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • #12
                        Re: Golden sheep

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                        Persoonlijk volg ik hier niet zo in. Ik vind net de vlakverdeling tussen helder en donker heel mooi. De één vind de lucht niet zo interessant om er in die verhouding op te staan, maar in die lucht vind ik dat er genoeg nuances in zitten. Ik vind het net mooi licht te verteren ten opzichte van het donkere. tis mooi in balans.
                        Ok, de kleurovergang in de lucht is mooi maar wat ik het mooist vind in de foto is het licht op de schapen.
                        Met een 1/3 crop gaat er meer aandacht naar dat mooie licht op de ruggen van de beestjes zonder dat je de lijnen en laagjes in de diepte verliest.
                        Het enige wat je misschien verliest is het blauwe bovenaan in de lucht maar als je iets minder dan 1/3 wegneemt hou je dat ook nog over.
                        Maar het blijft uiteraard een heel knappe foto zoals hij hier staat met dat mooie licht. Het mooie aan zo'n foto's is dat je langs alle kanten kan croppen naar persoonlijke smaak, het blijft hoe dan ook een schitterend beeld
                        vriendelijke groeten, Kurt
                        Mijn foto's
                        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Golden sheep

                          Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                          ..........
                          Met een 1/3 crop gaat er meer aandacht naar dat mooie licht op de ruggen van de beestjes zonder dat je de lijnen en laagjes in de diepte verliest.
                          Het enige wat je misschien verliest is het blauwe bovenaan in de lucht maar als je iets minder dan 1/3 wegneemt hou je dat ook nog over...
                          yep...voel ik ook wat voor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Golden sheep



                            gr,
                            canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

                            website : www.leonvanham.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Golden sheep

                              voor mij zo laten , foto straalt pure rust uit ,elk bijkomend element zou naar mijn gevoel de rust verstoren ,heeeeeeeel knap
                              zo zie je maar hoe ieder een ander kijk heeft op een foto

                              Comment

                              Working...
                              X