Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D mkIII, fake of.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5D mkIII, fake of.....

    Dit filmpje aangetroffen op Fred Miranda:




    Zeg het maar...fake of.....??
    Canon.

  • #2
    Re: Canon 5D mkIII, fake of.....

    Dat is wel wat de meesten willen, maar of we dat ook werkelijk krijgen, dat valt af te wachten.
    Meer AF-punten heb ik eigenlijk niet nodig, zolang de selecteerbare punten maar goed werken bij weinig licht (zoals bij de 1D MKIII).
    De mogelijkheid om de spotmeting te koppelen aan het geselecteerde AF-punt zou ook leuk zijn (dat heeft de 1D MKIII ook).
    En als ze er dan toch zoveel AF-punten insteken, dan mogen ze die wat verder uit elkaar zetten.
    Dat is nog een punt dat ik bij de 1D MKIII veel beter vind, daar zitten de buitenste AF-punten verder naar buiten.
    Een heleboel AF-punten die allemaal vlak bij het center zitten, dat is niet altijd even handig.
    8,5 foto's per seconde is voor de meeste soorten fotografie ook wel voldoende...


    Waarschijnlijk is het een nep-filmpje, we zien wel wat het werkelijk wordt.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5D mkIII, fake of.....

      Het antwoord.....

      A student in Germany created this fake Canon 5D Mark III commercial for a school project, and fooled quite a few people online.
      Canon.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5D mkIII, fake of.....

        er is geen enkele reden om te denken dat er ooit een 5d3 komt laat staan hoe die zal zijn.
        Ik wacht ook op de volgende zet van canon en hou alle inkomende berichten bij. Concreet is er 0,0 informatie. Fantaseren over wat de volgende fullframe camera van canon allemaal zal kunnen is leuk maar heeft verder geen betekenis

        Comment

        Working...
        X