Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weerkaatsing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weerkaatsing

    zou een deuk/kras aan mijn wagen moeten vast leggen maar lukt me niet, teveel weerkaatsing van omgeving
    heb het nog maar enkel geprobeerd met mijn canon ixus compactje

    een stomme vraag misschien, maar wie weet raad ???
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: weerkaatsing

    deuk dieper maken?

    probeer eens met licht die van de zijkant komt, en zelf ook een hoek aannemen tov het vlak.

    Comment


    • #3
      Re: weerkaatsing

      Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      deuk dieper maken?

      probeer eens met licht die van de zijkant komt, en zelf ook een hoek aannemen tov het vlak.
      vindt het al erg genoeg dat je terug aan je wagen komt en constateert dat de ééne of andere niet voorzichtig is geweest met zijn autodeur. Mensen hebben gewoon geen respect meer voor andere hun eigendom, triestig !!!

      heb dit ook al geprobeerd de weerkaatsing blijft aanwezig
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: weerkaatsing

        vindt het al erg genoeg dat je terug aan je wagen komt en constateert dat de ééne of andere niet voorzichtig is geweest met zijn autodeur. Mensen hebben gewoon geen respect meer voor andere hun eigendom, triestig !!!
        Inderdaad, als ik mijn auto parkeer is het altijd met een bang hart. Zelfs als ik in de auto zit, durven sommigen er nog tegen aan slaan (vrouwen meestal).

        Probeer eens een polarisatiefilter, heb het zelf niet getest maar het zou werken.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: weerkaatsing

          Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
          Inderdaad, als ik mijn auto parkeer is het altijd met een bang hart. Zelfs als ik in de auto zit, durven sommigen er nog tegen aan slaan (vrouwen meestal).

          Probeer eens een polarisatiefilter, heb het zelf niet getest maar het zou werken.

          had ik ook al geprobeerd maar steeds die stomme weerkaatsing
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: weerkaatsing

            Kun je de wagen binnenzetten? Minder licht, minder weerkaatsing. Fototoestel op statief en een wat langere belichtingstijd?
            Gewoon maar luidop aan het denken, hoor. Het eerste waar ik aan dacht was ook een pol filter, maar weerkaatsing op metaal is net een probleem voor een circ pol filter.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: weerkaatsing

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Kun je de wagen binnenzetten? Minder licht, minder weerkaatsing. Fototoestel op statief en een wat langere belichtingstijd?
              Gewoon maar luidop aan het denken, hoor. Het eerste waar ik aan dacht was ook een pol filter, maar weerkaatsing op metaal is net een probleem voor een circ pol filter.
              sorry Les, maar ook al geprobeerd wel met garagepoort open

              wagen amper 3maand oud
              waarschijnlijk het best met de wagen naar de garage rijden en het ter plaatsen laten bekijken

              allen al bedankt vr de tips
              groetjes Ingrid

              Comment

              Working...
              X