Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

homeland connections

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • homeland connections

    [IMG] homeland connections by meknoy, on Flickr[/IMG]




    hopelijk zonder ruis en goed ontvangen

  • #2
    Re: homeland connections

    Vind dat ze die schotels wel eens in mooie kleurtjes mogen aanbieden. Wat een spektakel,
    mooi vastgelegd.

    Comment


    • #3
      Re: homeland connections

      Leuke foto met mooie lijntjes en cirkeltjes

      Comment


      • #4
        Re: homeland connections

        dan ben ik toch blij met mijn terras.
        prachtig patroon. en goede titel.

        Comment


        • #5
          Re: homeland connections

          Wat een zichtvervuiling.
          Toen ik in 't begin in Singapore kwam wonen was ik er niet gelukkig mee dat die dingen hier verboden zijn....hier geen 'homeland connection' te krijgen dus...alleen kabel. Maar misschien hebben ze wel groot gelijk want hoe kan je nu een stad esthetisch houden met zulke wangedrochten op elk terras.
          Binnenkort kijken we allemaal internet TV en kunnen ze die dingen allemaal afbreken.
          Misschien wordt dit nog een mooi souvenierke voor het nageslacht
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment


          • #6
            Re: homeland connections

            Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
            Misschien wordt dit nog een mooi souvenierke voor het nageslacht
            Zo is het maar net. Ik herinner me als kind dat we op schoolreis gingen naar Rotterdam
            Het was de tijd van de eerste TV antennes. En wij maar kijken en tellen: hier hebben ze
            TV en hier. En daar een hele straat niets. En daar weer wel. 4 in één straat zelfs.
            Later stonden ze op elk dak. En toen verdwenen ze weer. En ik ging met m'n vrouw naar
            Rotterdam. En ik zei: hier kijken ze nog met een antenne en hier. Maar veel waren het
            er niet meer.
            Waar waren ze naartoe?
            Zo zal het ook met die schotels gaan. Ze komen en gaan. Ik hou er eigenlijk wel van. Ze
            hebben iets rond en zachts, zoals een mamma. En je kunt er beelden mee ontvangen uit
            dat land dat je nooit helemaal hebt kunnen vergeten. En je ziet dat er zoveel verandert
            is en dat er niets verandert is. Dat je jeugd nog altijd verder leeft, zoals je mamma ook
            altijd zal blijven verder leven.

            Comment


            • #7
              Re: homeland connections

              goed gezien en vastgelegd.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: homeland connections

                Geweldige foto, een typisch voorbeeld hoe een goede fotograaf lelijkheid kan verheffen tot kunst of toch tot iets waar je over gaat nadenken.

                Comment

                Working...
                X