Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deep Purple @ SR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deep Purple @ SR

    Vanavond kwam in Classic Albums Machine Head van Deep Purple aan de beurt.......de nostalgie van vroeger kwam weer boven........en daarna toch maar eens kijken of er tussen mijn Deep Purple plaatjes van het voorbije Suikerrock toch nog iets leuks te vinden was.........



    facebook

  • #2
    Re: Deep Purple @ SR

    Dat is inderdaad pure nostalgie. Heb hem ook weten uitkomen begin jaren 70 ( machine head) was dan een snotneus van 16 met lang haar.Ik weet niet hoe ze waren op SR. maar ik heb ze een jaar of 4 geleden nog eens teruggezien in Roeselare en ze waren nog altijd . Trouwens de foto mag er ook zijn hoor

    mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Deep Purple @ SR

      Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
      Dat is inderdaad pure nostalgie. Heb hem ook weten uitkomen begin jaren 70 ( machine head) was dan een snotneus van 16 met lang haar.Ik weet niet hoe ze waren op SR. maar ik heb ze een jaar of 4 geleden nog eens teruggezien in Roeselare en ze waren nog altijd . Trouwens de foto mag er ook zijn hoor

      mvg Yves.
      hehe ik was toen ook een snotneus met lang haar.
      Maar het was toch hun Made in Japan dat ik wss het meest gedraaid heb in mijn leven.

      Het optreden op SR vond ik eigenlijk niet zo goed.....ik stond er bij en keek er naar....net zoals vele anderen
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Deep Purple @ SR

        Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
        hehe ik was toen ook een snotneus met lang haar.
        Maar het was toch hun Made in Japan dat ik wss het meest gedraaid heb in mijn leven.

        Het optreden op SR vond ik eigenlijk niet zo goed.....ik stond er bij en keek er naar....net zoals vele anderen
        ik heb die elpee ook nog ergens liggen...
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Deep Purple @ SR

          Ik draaide Deep Purple in rock grijs in die tijd

          mvg Yves.
          What you see is what you get

          Comment

          Working...
          X