Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indoor FUIVEN & Festivals

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Indoor FUIVEN & Festivals

    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw begonnen met fotografie en ik krijg de eer om in brugge foto's te nemen op de fuiven & festivals. ( dit omdat ik de organisatoren wat ken )
    Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met hoe dit in z'n werk gaat.

    Ik beschik over een NIKON D5100 en de standaard NIKON 18-55mm lens.
    De zaal ken ik redelijk wat en het is daar altijd donker met veel verlichting, snel bewegende "flashes"
    Ik mag eind augustus voor de eerst keer gaan fotograferen..

    raden jullie mij aan om foto's in profielmodus te nemen, of op party/binnen ; nachtportret?

    Is de standaardflits genoeg, of is een SB-400 Speedlite beter voor dit soort zaken?

  • #2
    Re: Indoor FUIVEN & Festivals

    hello, mijn neef geeft binnen een dikke maand zijn chrisostomos-fuif met het school en hij vroeg me of ik daar wat foto's kon komen nemen. Uiteraard heb ik toegezegd maar wilde wel wat tips omtrent partyfotografie hebben... Het gaat daar vrij donker zijn met veel lichteffecten vermoed ik. Komt een hele resem DJs optreden.

    Een volwaardige flits met draaibare kop is nodig. Dus minimum een SB600.

    Comment


    • #3
      Re: Indoor FUIVEN & Festivals

      Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
      http://forum.belgiumdigital.com/f20/...if-196159.html
      Een volwaardige flits met draaibare kop is nodig. Dus minimum een SB600.
      is het aan te raden zonder een SB600 of moet ik zonder er niet aan beginnen?

      Comment


      • #4
        Re: Indoor FUIVEN & Festivals

        Ik maak ook veel foto's op fuiven / festivals. Zonder externe flitser zien de foto's er uit de hand vaak niet beter uit als met een gewone compactcamera, maar met externe flitser zie je een enorm kwaliteitsverschil.

        Comment


        • #5