Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

160-800mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 160-800mm

    Is dit geen mooie combinatie? werkt gewoon uit de hand nog redelijk makkelijk.
    Pen P1 + Nikkor 80-400.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

  • #2
    Re: 160-800mm

    en een foto gemaakt met de combo???

    ook wel veel lens voor een beetje camera
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: 160-800mm

      Grappig bijna. Doet me denken aan de fiets van Linda

      http://forum.belgiumdigital.com/f109...en-379844.html

      Comment


      • #4
        Re: 160-800mm

        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        en een foto gemaakt met de combo???
        Ja, maar het weer van vandaag moet de iso te hoog voor de PEN, dus als de zon weereens te voorschijn wil komen....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: 160-800mm

          we houden je eraan, eerst stoefen en er dan van onderuit muizen zeker
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: 160-800mm

            800mm 100iso 0.6s diafragma iets geknepen 6.4 maar je kan het niet aflezen op de converter.

            100% uitsnede
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: 160-800mm

              valt al bij al nog goed mee!!!
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: 160-800mm

                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                valt al bij al nog goed mee!!!
                Vind ik persoonlijk niet. De tekst is wazig en de structuur van het hout is helemaal weg. De planten rechtsboven zien er alvast net iets gedetailleerder uit. Buiten de funfactor ontgaat mij het doel van zo'n grote lens op zo'n klein toestel helemaal

                Comment


                • #9
                  Re: 160-800mm

                  Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Vind ik persoonlijk niet. De tekst is wazig en de structuur van het hout is helemaal weg. De planten rechtsboven zien er alvast net iets gedetailleerder uit. Buiten de funfactor ontgaat mij het doel van zo'n grote lens op zo'n klein toestel helemaal
                  op de 100% wel.

                  topfoto's ga je er absoluut niet mee maken, da zeg ik ook niet!

                  verder hebben we hier al slechtere dingen gezien!
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: 160-800mm

                    De Canon 300mm f4 L IS + Canon 2x teleconverter III geeft veel betere resultaten, maar dat is dan ook "maar" 600mm.
                    En dan hangt er ook een veel grotere camera aan de lens.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: 160-800mm

                      Eigenkijk is het dislay van de Pen 1 niet goed genoeg om scherp te stellen 230.000 pixels op mijn D200(240.000) kon ik ooit nooit goed zien of een foto echt scherp was. De mogelijk om in te zoomen tijdens handmatig scherpstellen gaat automatisch bij Zuiko's, maar ik heb de zoomfunktie tijdens scherpstellen nog niet ontdekt.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 160-800mm

                        ik denk dat deze combi de nex5 wel uit de markt gaat drukken
                        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                        Our English website: www.kaichitravel.com
                        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                        Comment


                        • #13
                          Re: 160-800mm

                          kan je een nex wel vergelijken met een canon of nikon denk dat de verdeling van het gewicht ook niet ideaal is, maar die camera moet ook overweg kunnen met een 400mm denk ik , maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden

                          Comment


                          • #14
                            Re: 160-800mm

                            Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                            kan je een nex wel vergelijken met een canon of nikon denk dat de verdeling van het gewicht ook niet ideaal is, maar die camera moet ook overweg kunnen met een 400mm denk ik , maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden
                            De sensor is dezelfde grootte als in de Nikon APS-C toestellen (1,5 crop). Denk dat daar geen probleem zit.

                            "Overweg kunnen met een 400mm" ? Leg eens uit...Of bedoel je zoiets ...
                            Sony NEX-3 + Bague d'adaptation + Sony AF 70-400 F4-5.6 G SSM


                            En "maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden" ? Op wie heb je het nu ?

                            P.S.: Punten en hoofdletters zouden je tekst overzichtelijker en duidelijker maken, denk ik.
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 160-800mm

                              joris begrijp je nu die tekst niet er staat toch duidelijk wat ik bedoel , er staat maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden , dus er word wel bedoeld de makers van de pen p1, he of wat dacht je
                              Last edited by koen1950; 15 augustus 2011, 12:59.

                              Comment

                              Working...
                              X