Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

actie mediamarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • actie mediamarkt

    hoi,

    Ik ben van plan om de canon 1100 D te kopen en nu is er een actie in de mediamarkt.
    500 euro voor de camera + lens + tas + geheugenkaart. zou dit een goed koopje zijn? Ik vraag dit omdat ik dit zelf echter moeilijk kan inschatten.

    hier de link naar de folder

  • #2
    Re: actie mediamarkt

    Ongeveer dezelfde prijs als bij Konijn, dus je doet niet meteen winst.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: actie mediamarkt

      Bij konijn kost de camera met 18-55 lens alleen al 495€ dan komen er nog t kaartje en n tas bij.

      K kan de advertentie van m.m. Niet zien op mn ipad, maar volgens mij is het nog niet zo'n slecht aanbod.
      Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

      Comment


      • #4
        Re: actie mediamarkt

        Ik zou niet bij de MediaMarkt kopen, de service is er om te huilen, vriend van mij is een half jaar z'n camera kwijt geweest voor repartie en daarna was ie ook nog beschadigd en hij werd van het kastje naar de muur gestuurd
        Dan kun je beter bij konijn kopen
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

        Comment


        • #5
          Re: actie mediamarkt

          Doet Mediamarkt met defecte camera's niet hetzelfde dan bijvoorbeeld Konijnenberg, namelijk doorsturen voor herstelling?
          Zo ja, kan dan de slechte ervaring niet eerder exemplarisch zijn en zou het dan mogelijk ook niet bij Konijnenberg kunnen gebeurd zijn?
          Wat de 1100D betreft, als het uit Nederland mag komen (of gaan halen):http://www.kamera-express.nl/product...-s-18-55mm-is/
          Ze plannen naar verluidt heel binnenkort ook een winkel in Vlaanderen. De prijzen zullen dan wellicht iets minder gunstig zijn (BTW)

          Comment


          • #6
            Re: actie mediamarkt

            als je eenmaal je keuze hebt gemaakt, koop je je gerief daar waar het het goedkoopste is.
            garantie/service enz enz, ze sturen het toch allemaal op als er problemen zijn.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: actie mediamarkt

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              als je eenmaal je keuze hebt gemaakt, koop je je gerief daar waar het het goedkoopste is.
              garantie/service enz enz, ze sturen het toch allemaal op als er problemen zijn.
              grt,bouk.
              Dat klopt voor een stuk maar ik koop bij mijn lokale fotowinkel die misschien een paar procentjes duurder is (even praten over de prijs) en als ik dan eens een keer iets kapot heb (een lens of een camera) dan zorgt hij dat ik toch kan fotograferen voor zolang mijn spullen in reparatie zijn. Dat zie ik ze bij Media Markt nog niet doen.

              Groetn, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: actie mediamarkt

                Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                Dat klopt voor een stuk maar ik koop bij mijn lokale fotowinkel die misschien een paar procentjes duurder is (even praten over de prijs) en als ik dan eens een keer iets kapot heb (een lens of een camera) dan zorgt hij dat ik toch kan fotograferen voor zolang mijn spullen in reparatie zijn. Dat zie ik ze bij Media Markt nog niet doen.

                Groetn, Bert
                ja..das ook weer waar hoor Bert.
                vroeger....zat ik uren te kletsen bij de buurtfotozaak over de opnamen die ik had gemaakt en wat er zo al nieuw aan fotoapparatuur op de markt kwam.
                maar die tijd is zo wie zo voorbij.
                jammer, maar we kunnen het gelukkig nu hier doen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: actie mediamarkt

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  ja..das ook weer waar hoor Bert.
                  vroeger....zat ik uren te kletsen bij de buurtfotozaak over de opnamen die ik had gemaakt en wat er zo al nieuw aan fotoapparatuur op de markt kwam.
                  maar die tijd is zo wie zo voorbij.
                  jammer, maar we kunnen het gelukkig nu hier doen.
                  grt,bouk.

                  Ik ga naar Foto Rubens in Wilrijk en daar is de tijd dan waarschijnlijk blijven stilstaan want daar kan je zeker nog een sociaal babbeltje doen. (wel geen uren)
                  Ik probeer uiteraard wel op de rustigere momenten te gaan.

                  grtjs Jozef
                  D800 en een goed glasservies

                  Comment


                  • #10
                    Re: actie mediamarkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
                    Doet Mediamarkt met defecte camera's niet hetzelfde dan bijvoorbeeld Konijnenberg, namelijk doorsturen voor herstelling?
                    Zo ja, kan dan de slechte ervaring niet eerder exemplarisch zijn en zou het dan mogelijk ook niet bij Konijnenberg kunnen gebeurd zijn?
                    Wat de 1100D betreft, als het uit Nederland mag komen (of gaan halen):http://www.kamera-express.nl/product...-s-18-55mm-is/
                    Ze plannen naar verluidt heel binnenkort ook een winkel in Vlaanderen. De prijzen zullen dan wellicht iets minder gunstig zijn (BTW)
                    Ja maar ik denk niet dat ze 'm bij Konijnenberg 'kwijt' raken en dan net doen of ze van niks weten en je maanden in onzekerheid laten zitten!
                    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                    Cybershot Photo Website!

                    Comment


                    • #11
                      Re: actie mediamarkt

                      Ik koop alles online via nederlandse onlineshops zoals Cameranu.nl en Kameraexpress.nl, voor een herstelling stuur ik het zelf op naar die shops en moet ik +- tussen de 6 a 8 weken wachten voor ik het te herstellen object terug krijg, zelfde wachttijd zoals in iedere fotowinkel.
                      Waarom zou Mediamarkt dan niet goed zijn, als het goedkoper is moet je het toestel dat je wilt zeker kopen, ik zou het ook doen alleen zijn ze nooit goedkoper en aan de online prijzen doen zij niet mee net als Vandenborre!!
                      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

                      Comment


                      • #12
                        Re: actie mediamarkt

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                        Ik ga naar Foto Rubens in Wilrijk en daar is de tijd dan waarschijnlijk blijven stilstaan want daar kan je zeker nog een sociaal babbeltje doen. (wel geen uren)
                        Ik probeer uiteraard wel op de rustigere momenten te gaan.

                        grtjs Jozef
                        Als ik de prijs voor een 1100D met 18-55mm lens vergelijk bij Rubens tov KameraExpress dan scheelt het 90€.
                        De totaalprijs van ca. 500€ in acht genomen vind ik dat erg veel, ook met sociale babbel

                        Comment


                        • #13
                          Re: actie mediamarkt

                          Kijk hier eens klik.
                          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                          Mijn bird foto's en urbex foto's

                          Comment


                          • #14
                            Re: actie mediamarkt

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
                            Ik koop alles online via nederlandse onlineshops zoals Cameranu.nl en Kameraexpress.nl, voor een herstelling stuur ik het zelf op naar die shops en moet ik +- tussen de 6 a 8 weken wachten voor ik het te herstellen object terug krijg, zelfde wachttijd zoals in iedere fotowinkel.
                            Waarom zou Mediamarkt dan niet goed zijn, als het goedkoper is moet je het toestel dat je wilt zeker kopen, ik zou het ook doen alleen zijn ze nooit goedkoper en aan de online prijzen doen zij niet mee net als Vandenborre!!
                            Omdat het bij de MediaMarkt geen 6 tot 8 weken duurt, maar ruim 25 weken!
                            Maar goed je moet kopen waar je zelf wil, ik voel me prettiger bij een fotozaak om de hoek en betaal dan liever een paar tientje meer voor betrouwbaarheid en service, maar sites als Camerenu zijn ook goed.
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: actie mediamarkt

                              Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                              Ja maar ik denk niet dat ze 'm bij Konijnenberg 'kwijt' raken en dan net doen of ze van niks weten en je maanden in onzekerheid laten zitten!
                              Dat is dus een veronderstelling.
                              Als dat kwijtraken bij het herstelatelier gebeurt en als zij Konijnenberg aan het lijntje zouden houden,
                              dan zou het eindresultaat mogelijk precies hetzelfde zijn als bij Mediamarkt of eender welke andere zaak.
                              Maw, als een toestel, zoals al vermeld, uit handen gegeven wordt om te herstellen, dan is het wellicht niet
                              meer vanzelfsprekend om degene waar je hebt afgegeven daar zondermeer verantwoordelijk voor te stellen.

                              Comment

                              Working...
                              X