Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

    Ik ben op zoek naar firmware 2.0.8 voor de 5D MarkII maar ik kan alleen links naar de Japanse Canon website vinden en die geeft aan dat de pagina niet meer bestaat. Ik heb het nodig omdat ik Magic Lantern wil installeren en dat werkt alleen met 2.0.8

    Alvast vriendelijk bedankt.

    Dennis
    www.toko-op-fietsvakantie.nl

  • #2
    Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

    Volgens mij kun je die hier downloaden : http://www.photofacts.nl/fotografie/...versie_208.asp
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

      Die pagina loopt helaas dood in Japan, Jan. En via de Canon België website vind ik alleen 2.0.9, geen oudere meer... Maar ik probeer verder te zoeken. De eerste vijf volgende Google hits lopen alle dood in Japan!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

        Ik kon ook alleen maar doodlopende links richting Japan vinden daarom zoek ik eigenlijk iemand die de betreffende firmware ook nog op zijn computer bewaart heeft.

        Alvast dank!
        www.toko-op-fietsvakantie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

          Stuur eens een email naar canon België met de reden, die mannen gaan je dat wel kunnen bezorgen zeker?
          Nikon D5100 + 18-105mm VR
          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

            Hallo,ik heb hier de versie 5d2208
            Zoals het hier staat begrijp ik dat je deze zoekt?
            Als dit hem is hoor ik het wel dan zet ik hem wel op de server.

            gr.ron.
            http://exhi-fotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

              Ja dat is hem inderdaad.

              Ik zie de graag de link tegemoet waar ik hem van je server kan halen.

              Nogmaals erg bedankt.

              Groet,
              Dennis
              www.toko-op-fietsvakantie.nl

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

                eens kijken of het zo lukt.





                ...


                Zo nu moet ie het doen.

                gr.ron.
                Last edited by exhi; 12 augustus 2011, 19:01.
                http://exhi-fotografie.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

                  Ja het is gelukt. Ontzettend bedankt! Vanaf nu bewaar ik alle oude firmware op de computer, je weet nooit of je het nog nodig hebt

                  Nogmaals dank.

                  Groet,
                  Dennis
                  www.toko-op-fietsvakantie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

                    Okee
                    Blij dat ik je heb kunnen helpen.

                    gr.ron.
                    http://exhi-fotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

                      uit nieuwsgierigheid. waarom wil je een oude firmware erop zetten?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

                        Oorspronkelijk geplaatst door aras Bekijk bericht
                        uit nieuwsgierigheid. waarom wil je een oude firmware erop zetten?
                        Dat lees je toch in zijn eerste post: om Magic Lantern te kunnen draaien.
                        Trouwens, als je gaat googlen (en ik heb dat gedaan, maar alle sporen liepen dood in Japan) dan duikt de naam Magic Lantern wel meer op ivm 2.0.8.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie heeft firmware 2.0.8 voor de Canon 5D MarkII voor mij?

                          ik ben hier ook nog naar op zoek maar dan wel de firmware om via osx te installeren, toevallig niemand? want idd alle japanse links lopen dood die ik kon vinden.
                          mailtje naar canon ontvangt ook geen respons na 2weken
                          Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

                          Comment

                          Working...
                          X