Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

    Ik wil me een (liefst compacte) camera aanschaffen die het ook goed doet bij donker weer en binnenshuis. Mijn huidige 2-jaar oude Sony Cybershot is op dat vlak een echte teleurstelling. Andere vereisten zijn een stevige zoomcapaciteit en eventueel (maar niet noodzakelijk) GPS. Veel reviews op internet spreken mekaar tegen, dus graag een beetje advies. Bedankt.

  • #2
    Re: Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

    Sony DSC-HX100, zie ander topic

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

      Oorspronkelijk geplaatst door Alaska Bekijk bericht
      Ik wil me een (liefst compacte) camera aanschaffen die het ook goed doet bij donker weer en binnenshuis. Mijn huidige 2-jaar oude Sony Cybershot is op dat vlak een echte teleurstelling. Andere vereisten zijn een stevige zoomcapaciteit en eventueel (maar niet noodzakelijk) GPS. Veel reviews op internet spreken mekaar tegen, dus graag een beetje advies. Bedankt.

      Misschien is dit wat je zoekt, ikzelf heb de HX7 en ben er zeer tevreden over




      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

        HX9V, kompakt, snel en goede mogelijkheden voor binnehuisfotografie.

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

          En wat denk je van de Canon Powershot SX 230 en de Nikon Coolpix S9100? Presteren beide heel knap in de hogere ISO´s.

          Djienbe

          Comment


          • #6
            Re: Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

            ik heb de canon s95 , tevreden over , kijk naar foto's op flickr dot com , zoek daar uiteraard naar canon s95

            en hij is echt compact , gaat gewoon in de broekzak , ook belangrijk vind ik dan weer !

            Comment


            • #7
              Re: Op zoek naar compacte camera die ook bij bewolkt weer/binnenshuis goed presteert

              Zal het u laten weten... zodra ik er één tegenkom.

              Comment

              Working...
              X