Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie (urbex bv.) locaties op mijn trip Belgie->Frankrijk->Noord Spanje aan te raden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooie (urbex bv.) locaties op mijn trip Belgie->Frankrijk->Noord Spanje aan te raden?

    Hallo Allemaal,

    Ik ga volgende week een auto tripje doen van Belgie door Frankrijk naar Noord Spanje, om daar te feesten op een Teknival.
    Nu heb ik vorige week mijn eerste deftige lens (Canon 24-70L) gekocht en had ik gehoopt onderweg wat mooie foto's te kunnen trekken.

    Zijn er hier mensen die mij plekjes kunnen aanraden om langs te rijden? (ik hou van urbex locaties, maar andere mooie dingen (Catherine Zeta e.d.) voor te trekken ook meer dan welkom)

    En plaatsjes in Noord Spanje zelf ook altijd welkom.

    Dank bij voorbaat!

    Zal (indien ik wat leuke foto getrokken krijg) mijn foto's hier ook wel eens publiceren.

    Mvg,

    Jochen

    EDIT: hier al enkele tips gevonden, maar altijd meer welkom natuurlijk http://forum.belgiumdigital.com/f57/...jk-259204.html
    Last edited by Dr.Drane; 11 augustus 2011, 15:23.
    ~only dead fish follow the stream~

  • #2
    Re: Mooie (urbex bv.) locaties op mijn trip Belgie->Frankrijk->Noord Spanje aan te ra

    het beste is altijd om gewoon wat rond te kijken, zo kom je ook op unieke locaties en maak je dito foto's

    Comment


    • #3
      Re: Mooie (urbex bv.) locaties op mijn trip Belgie->Frankrijk->Noord Spanje aan te ra

      Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
      het beste is altijd om gewoon wat rond te kijken, zo kom je ook op unieke locaties en maak je dito foto's
      mja ik heb al redelijk wat verzameld om rond te toeren...


      extra tips nog altijd welkom natuurlijk
      ~only dead fish follow the stream~

      Comment


      • #4
        Re: Mooie (urbex bv.) locaties op mijn trip Belgie->Frankrijk->Noord Spanje aan te ra

        ga ook eens daar op kijken voor plaatsen te vinden
        http://www.forbidden-places.net/explo1mfr.php

        Als ge misschien in de Aude (regio Carcassonne) langskomt, kan ik je ook nog wel een paar plaatsen laten weten
        mvg
        Marie-Anne
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment

        Working...
        X