Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A viagem para o além

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A viagem para o além


    Was even geďnspireerd door Dali...

  • #2
    Re: A viagem para o além

    Een beetje rommelig, maar toch leuk om naar te kijken.

    Comment


    • #3
      Re: A viagem para o além

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
      Een beetje rommelig, maar toch leuk om naar te kijken.
      Is inderdaad rommelig en heel veel elementen om naar te kijken.
      Bij het werk van Dali, ' l'art d'aimer d'Ovide ', ontdek ik ook paarden en staat er ook veel op het schilderij met aparte beelden en tekeningen met symbolische waarden.
      Dit is een foto waar je wat langer moet overheen kijken door de rommel heen...
      Heb er een hele boodschap inzitten...maar dat zal ieder voor zich wel uitmaken...naar eigen vrijheid...
      Bedankt voor het kijken en geven van commentaren.
      Gil

      Comment


      • #4
        Re: A viagem para o além

        Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
        Is inderdaad rommelig en heel veel elementen om naar te kijken.
        Bij het werk van Dali, ' l'art d'aimer d'Ovide ', ontdek ik ook paarden en staat er ook veel op het schilderij met aparte beelden en tekeningen met symbolische waarden.
        Dit is een foto waar je wat langer moet overheen kijken door de rommel heen...
        Heb er een hele boodschap inzitten...maar dat zal ieder voor zich wel uitmaken...naar eigen vrijheid...
        Bedankt voor het kijken en geven van commentaren.
        Gil
        idd een foto waar je veeeel langer blijft naar kijken
        'k Heb ook de titel vertaald op het internet en dan werd mij nog meer duidelijk
        Maar die ga ik hier niet verklappen dat moet ieder voor zich maar uitzoeken
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: A viagem para o além

          een specialleke ...
          ik denk dat ze er rap gaan zijn
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: A viagem para o além

            Niet echt mijn ding maar wel een intrigerende foto. Pk's toen en nu?
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

            Comment


            • #7
              Re: A viagem para o além

              Daar kan je wel even bij stil staan!
              Een modern sprookje met roodkapje en een wolf op de moto

              Comment


              • #8
                Re: A viagem para o além

                Ik zoek niets op. Ik zoek nergens naar. Gewoon de prent bekijken en voelen naar mijn
                gevoelens. En dan ontwaar ik een lichte huiver, zoiets als het doden van de stier bij het
                stierenvechten. Die laatste wervelende doch vernietigende steken, de geur van bloed in
                zijn mond, de misselijkmakende gedachte van niet weten wat hem overkomt. De dood.

                Comment


                • #9
                  Re: A viagem para o além

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ik zoek niets op. Ik zoek nergens naar. Gewoon de prent bekijken en voelen naar mijn
                  gevoelens. En dan ontwaar ik een lichte huiver, zoiets als het doden van de stier bij het
                  stierenvechten. Die laatste wervelende doch vernietigende steken, de geur van bloed in
                  zijn mond, de misselijkmakende gedachte van niet weten wat hem overkomt. De dood.
                  Sterk Louis.
                  Trouwens met opzet de titel in andere taal geplaatst om eenieder zijn eigen interpretatie niet te beďvloeden.
                  Dank voor het kijken...

                  Comment


                  • #10
                    Re: A viagem para o além

                    Niks rommelig, gewoon goed. Wat het hiernamaals met deze bewerking te maken heeft, ontgaat mij. Misschien dat het origineel uitsluitsel kan geven.

                    Comment

                    Working...
                    X