Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Project 365

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Project 365

    Hé allen

    Ondanks heb ik mijn 365 dagen project afgesloten. Ik heb 1 jaar lang elke dag een foto gemaakt ( de ene keer boeiender als de andere) en deze via sociale netwerken aan de man gebracht.

    Zijn er nog die dit al eens gedaan hebben?

    Hier mijn set 365 op flickr.


    Thanx 4 watching
    Nikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal

  • #2
    Re: Project 365

    Ik ben er volop mee bezig, net de 195e gepasseerd. Je vind ze dagelijks op mijn blog: www.photogenx.be/blog

    Ik doe het als uitdaging voor mezelf, als creatieve oefening. Als ik er geen zin meer in heb, stop ik ermee, maar voorlopig dus nog met veel plezier...

    Ik ga nu jouw reeks bekijken ;-)
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: Project 365

      ... en dat ziet er zeker mooi uit. Knap werk!
      www.135mm.be
      @135mm_leuven
      info@135mm.be

      Comment


      • #4
        Re: Project 365

        Ik vind het zo ie zo een knappe prestatie om het toch maar te doen ookal is het hobby!
        Mijn vraag is nu of jullie ook echt de foto die je post op die dag gemaakt is?
        Of maak je er in het weekend 7 die je dan door de week post?
        Greetz Twan

        http://500px.com/TwanGroenen

        Comment


        • #5
          Re: Project 365

          Ik denk dat een 365 dagenproject op vele manieren geïnterpreteerd kan worden.
          Maar is er dan in die 365 dagen ook een centraal thema? Allé, zoiets verwacht ik toch ergens van zo'n project. Ik wil het idee niet kelderen hoor, maar als ik iedere dag van het jaar ook een willekeurige foto neem, is het dan ook een 365-dagen project?

          Begrijp me niet verkeerd: ik ben ook graag iemand die "project foto's" neem. Zoals bv. mijn project "De Ochtendglimlach" waar ik in één centraal idee foto's genomen heb. Zo'n project is natuurlijk niet haalbaar om 365 dagen aan een stuk te doen.

          Dus zie het als pure interesse!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Project 365

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Begrijp me niet verkeerd: ik ben ook graag iemand die "project foto's" neem. Zoals bv. mijn project "De Ochtendglimlach" waar ik in één centraal idee foto's genomen heb.
            mooi idee en sterk uitgevoerd
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Project 365

              In mijn project 365 zit inderdaad geen rode lijn. Ik heb wel getracht elke dag een foto te maken en die ook vooe die bewuste dag te posten ( wat wel niet altijd gelukt is )
              Ik vond het zo al moeilijk om elke dag een foto te maken/verzinnen dat er een lijn invinden het geheel nog moeilijker zou maken.
              Wel heeft me eens iemand verteld, die trouwens ook op het forum actief is, om wel elke volgende foto te linken met de vorige, bv : thema of kleur of pose...

              Da zal misschien iets gaan zijn voor het 52 weken project.
              Nu Roeland zijn foto's eens bekijken
              Nikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal

              Comment


              • #8
                Re: Project 365

                Roeland,

                dat ziet er ook sterk uit...nog even volhouden Hé.

                @ VinnyDizzy : ochtendglimlach...uitstekend idee... Nu nog een B&B openen en dan kan dat elke dag...
                Nikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal

                Comment


                • #9
                  Re: Project 365

                  Super leuk gedaan. Er is misschien niet echt een thema, maar er zitten heel mooie beelden tussen.
                  Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Project 365

                    Er zijn inderdaad veel interpretaties. Ik maak effectief alle dagen één of meerdere foto's en publiceer dagelijks. Vooral dat laatste is moeilijk (vakantie, drukke dagen,...). En voor mezelf heb ik de lat hoger gelegd door nooit foto's van opdrachten te plaatsen. Tenzij natuurlijk bij een huwelijksreportage van 8 's ochtends tot 2 's nachts, dan is er weinig keuze... Ik loop dus ALTIJD en OVERAL met mijn camera rond, de reden waarom ik ermee begon. Eerst met D3 of Fuji S5, maar ik heb in de loop van dit project een x100 van Fuji gekocht, net iets aangenamer om mee rond te sleuren.

                    Roeland
                    www.135mm.be
                    @135mm_leuven
                    info@135mm.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Project 365

                      sjiek Sven,
                      ik volgde het al via FaceBook
                      heel wat mooie momenten.

                      Comment

                      Working...
                      X