Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yangshuo...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yangshuo...

    ...met op de voorgrond de vlotten van de aalscholver vissers

    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Yangshuo...

    Heerlijk beeld.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Yangshuo...

      Deze geeft een mooi overzicht weer van de omgeving, waarbij ik de parasols rechtsonder toch wel storend vind.
      Groeten!

      500px / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Yangshuo...

        Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
        Deze geeft een mooi overzicht weer van de omgeving, waarbij ik de parasols rechtsonder toch wel storend vind.
        Ik ook maar als ik die er ook nog afcrop wordt het wel heel smallekes hé en 'k wou die aalscholverkes d'er zeker nog bij want die horen dan weer wel bij dat lanschap. De plu's wegclonen zag ik al helemaal niet zitten. Ik heb ze dus maar laten staan.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: Yangshuo...

          Inderdaad jammer dat die plu's zo opvallen, is een knap landschap en mooi in beeld gebracht
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Yangshuo...

            Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
            Deze geeft een mooi overzicht weer van de omgeving, waarbij ik de parasols rechtsonder toch wel storend vind.
            Ik volg hierin.
            Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
            http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

            Comment


            • #7
              Re: Yangshuo...

              Heeft er iemand een suggestie hoe je die parasols uit beeld kan houden of wegwerken ? Ik sta altijd open voor oplossingen in zo'n geval. Zelf zie ik niet direct een manier want anders had ik die zeker toegepast. Misschien heeft iemand anders wel een briljant idee.
              "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

              Comment


              • #8
                Re: Yangshuo...

                Om het achteraf aan te passen zal hier waarschijnlijk niet lukken. Dit is de soort ding dat jij juist bij het maken van de beeld goed moeten doen. Jammer, want met de volledige parrasol gedoe in het voorgrond was deze waarschijnlijk een hele mooie geweest.
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: Yangshuo...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                  Dit is de soort ding dat jij juist bij het maken van de beeld goed moeten doen.
                  Juist, maar ik stond op een bruggetje...links en rechts ervan begroeiing, achteruit stuk vd brug in beeld, vooruit plons. 2 mogelijkheden : foto niet nemen (zonde van het mooie landschap), foto wel nemen. Heb gekozen voor het laatste. Ik had nog veel meer van die plu's in beeld maar heb d'er nu al 5 afgecropt.
                  Ik kon ook nog inzoomen, maar dan was ik de wijdheid van het landschap kwijt en daar was het mij nu juist om te doen.
                  Storende elementen vermijden in China is niet evident. Degenen die er al geweest zijn zullen dit wel weten.
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yangshuo...

                    Laat die pluutjes maar staan. Ik wil ergens kunnen onder zitten om hier ten volle van te
                    genieten... en de mensen ginds misschien ook.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yangshuo...

                      Gewoon laten staan hoor.
                      Hij is erg mooi !

                      En ten slotte kan niet heel de wereld er zo uit zien om DE perfecte plaat te schieten he!
                      Greetz Twan

                      http://500px.com/TwanGroenen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yangshuo...

                        Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                        Juist, maar ik stond op een bruggetje...links en rechts ervan begroeiing, achteruit stuk vd brug in beeld, vooruit plons. 2 mogelijkheden : foto niet nemen (zonde van het mooie landschap), foto wel nemen. Heb gekozen voor het laatste. Ik had nog veel meer van die plu's in beeld maar heb d'er nu al 5 afgecropt.
                        Ik kon ook nog inzoomen, maar dan was ik de wijdheid van het landschap kwijt en daar was het mij nu juist om te doen.
                        Storende elementen vermijden in China is niet evident. Degenen die er al geweest zijn zullen dit wel weten.
                        ik heb op de zelfde brug gestaan en had het zelfde probleem,
                        persoonlijk vind ik de plu's niet storend. Hoort nou eenmaal bij het landschap.
                        Waar ik veel meer moeite mee had was de hoeveelheid mist die er in die periode hing.
                        Volgens mij wel één van de mooiste stukje van China gezien de hoeveelheid aan chinese toeristen daar.
                        gr
                        willem

                        Comment

                        Working...
                        X