Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterdichte tonnetjes: waar kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterdichte tonnetjes: waar kopen

    Ik ga op kanotrekocht in zweden en ik ga m'n camera meenemen. Het is met de mutaliteit, dus alles is geregeld. Als ik m'n fotogerief wil meenemen moet ik daar zelf voor zorgen. Ik ben dus op zoek waar ik een waterdichte tonnetje kan kopen.
    In de Stock Americain bij mij in de buurt (Laarne) hebben ze dat niet. M'n mama wou naar de A;S adventure gaan maar ik denk niet dat ze dat daar hebben, ik vind het alleszins niet op hun site.
    En om naar de kust of de Ardennen te rijden zie ik het niet zitten.
    Het probleem is dat ik donderdag vertrek, dus online bestellen wordt ook nipt (als dat bestaat). Ik heb al op van alles zitten zoeken...
    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

    Pelican Case zou moet werken, niet goedkoop maar goed !
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Pelican Case zou moet werken, niet goedkoop maar goed !
      Dank je voor je snelle antwoord maar 't is maar voor 1 keer en ik ben student (reis zelf al moeten betalen), dus ik wil het niet te duur...
      Facebook
      Flickr
      500px

      Comment


      • #4
        Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

        locale decathlon??

        decatlon
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

          Via Google gevonden: http://www.berghut.be/curtec

          Een goedkoop alternatief is misschien een mayonaise emmer zoals ze die in de frituur binnen krijgen.
          Die zal je wel ergens kunnen krijgen als je ernaar vraagt, maar je moet er wel zeker van zijn dat het deksel goed blijft zitten als de boel in het water terecht komt.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

            Als zeillesgever gebruik ik deze constant om m'n spullen droog te houden. Ik heb de mijne gehaald bij een kampeerwinkel, nl. bij De Waele in Oostakker. Dat is nog niet zover van Laarne. Ik denk dat ik er nog geen 20 euro voor betaald heb voor een model van een 15 liter denk ik. Als je deze gaat zoeken in watersportwinkels betaal je gemakkelijk het dubbele... Zie deze link pagina 74
            Grtz
            Last edited by W-dytoi; 6 augustus 2011, 14:39. Reden: link toegevoegd
            Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

            Comment


            • #7
              Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

              Kijk hier eens www.kanocenter.be is gelegen aan de moervaart, die hebben zo'n tonnetjes om te gebruiken als je gaat kajakken, bel ze eens en stel de vraag eens mss kan je er wel ééntje huren?
              Pentax IST DL 50-200 std. tamron 18-200 1:3,5-6.3 macro
              Canon 30D 18-55 IS 35-105 70-300

              Comment


              • #8
                Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

                Dank jullie voor de reacties!

                Het toppunt is dat ik vorige week naar de Decathlon ben gegaan... (wel ambetant dat er geen in Oost-Vlaanderen is) maar mijn papa was me aan het opjagen en het was dan sluitingsuur.. 't Is gewoon uit m'n hoofd gegaan om er nog naar te vragen :s
                Ik kan heel gemakkelijk aan dat soort emmers geraken (suiker enzo wordt ook verpakt in dat soort emmers), maar dat vind ik toch niet veilig genoeg.
                Ik heb eens gezocht, en per persoon krijgen we 1 ton van 52l (hoogte 75cm). Ik heb een rugzak van 30l, en zo heb ik uitgerekend hoeveel plaats ik nog over heb. Normaal zou het er bij moeten passen (fototas met camera en 1 extra objectief). Van alles wat ik nodig heb heb ik het zo klein en zo weinig mogelijk, van daar de extra ruimte.

                Of is het niet aan te raden het tezamen in 1 ton te steken?
                Facebook
                Flickr
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

                  Ik heb ze toch ooit bij de AS adventure zien liggen in Hasselt.... Van die witte met een rode deksel.
                  Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

                    wij zijn speleos en onze spullen (fotomateriaal) moet ook droog blijven.
                    Speleo-tonnetjes bij de Berghut in Hamme. Super van kwaliteit
                    Die mayonnaise-emmers houden het NIET droog.
                    mvg
                    Marie-Anne
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

                      watersport winkels hebben die sowieso(werk ik namelijk)
                      deze bedoel ik dan: http://www.google.nl/url?source=imgl...dTsB64AAETinXA
                      Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waterdichte tonnetjes: waar kopen

                        Waarom zou je die tonnetjes van hieruit meenemen ? Zowat iedere kanocentrale in Zweden heeft van die tonnetjes te huur.

                        Comment

                        Working...
                        X