Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lofoten 18

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lofoten 18

    De tweede batch van onze reis naar de Lofoten komt eraan - graag commentaar.
    Last edited by Syndromeda; 9 september 2011, 09:15.
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

  • #2
    Re: Lofoten 18

    Ik vind dit alvast een mooi landschap

    Comment


    • #3
      Re: Lofoten 18

      Mooie diepte en de belichting onder controle. Heb wel indruk dat ie wat scheef staat.
      geef gerust zelf ook commentaar bij andere foto's
      Groeten!

      500px / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Lofoten 18

        Da's een verdraaid mooi plek dat je daar vastgelegd hebt.
        Kan me niet van de indruk ontdoen dat je meer uit deze foto zou kunnen halen qua belichting. Ik mis een beetje de echte dieptewerking
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Lofoten 18

          Ik denk dat het scheefstaan een beetje gezichtsbedrog is door dat de bergen verder en verder in zee liggen - geeft inderdaad wel die indruk.
          Ik geef af en toe wel commentaar hoor, maar soms zijn jullie foto's zo mooi dat ik niets kan bijdragen tot hetgeen al gezegd is en met negatieve commentaar heb ik het wat moeilijk om die te geven (hoort ook bij de leerschool - apart vak ;-)).

          Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
          Mooie diepte en de belichting onder controle. Heb wel indruk dat ie wat scheef staat.
          geef gerust zelf ook commentaar bij andere foto's
          Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
          http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

          Comment


          • #6
            Re: Lofoten 18

            mss es proberen om luchtgedeelte te verdonkeren
            en voorgrond wa op te lichten en warmer effect geven
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: Lofoten 18

              Wat de belichting + techniek betreft zijn er zeker wat punten die verbeterd kan worden. Jouw kompositie vind ik wel goed geslaagd. De boom en rotspartij onder en de wolk boven vormen een mooie kader voor de achtergrond.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment


              • #8
                Re: Lofoten 18

                Mooi vind ik het zeker, en het zal wel aan mij liggen, maar ik mis iets "sprankel" om het
                een echt top plaatje te vinden.

                Comment


                • #9
                  Re: Lofoten 18

                  Echt wel een steengoede plaat vind ik..Prachtige compo en voor mij mag die zo grauw blijven hoor..
                  Licht en sfeer genoeg en volgens mij natuurgetrouw weergegeven...
                  Klasse.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lofoten 18

                    Ik denk dat we bij het zien van zo'n foto automatisch wat meer sprankels verwachten en bij andere weersomstandigheden zou het waarschijnlijk ook zo zijn maar de foto zoals hij nu is bij dit licht vind ik heel goed.
                    Je kan natuurlijk met photoshop of een ander bewerkingsprogramma een paar accenten leggen zodat er wat meer leven in de foto komt maar de vraag is dan of je dan nog voor een natuurgetrouwe weergave gaat of niet...
                    Qua natuurgetrouwe weergave kan er hier weinig verbeterd worden denk ik.
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lofoten 18

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                      mss es proberen om luchtgedeelte te verdonkeren
                      en voorgrond wa op te lichten en warmer effect geven
                      Zou ik ook graag het effect eens van zien. Ik kan niet zeggen wat er precies scheelt, maar de kleuren spreken me niet erg aan. Wat met levels spelen?
                      https://www.behance.net/Lynx1966

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lofoten 18

                        Alvast bedankt aan allen voor het commentaar, de updates verzorg ik wanneer ik door deze batch door ben.
                        Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
                        http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

                        Comment

                        Working...
                        X