Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma 15-30mm 2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sigma 15-30mm 2.8

    Is er een sigma 15-30mm f/2.8??
    Google zegt van niet en de verkoper zegt dat hij er wel een tekoop heeft staan. Ik zou morgen het gaan ophalen maar ik zie nergens eentje met f/2.8 wel f/3.5 -4,5

  • #2
    Re: sigma 15-30mm 2.8

    Oorspronkelijk geplaatst door aras Bekijk bericht
    Is er een sigma 15-30mm f/2.8??
    Google zegt van niet en de verkoper zegt dat hij er wel een tekoop heeft staan. Ik zou morgen het gaan ophalen maar ik zie nergens eentje met f/2.8 wel f/3.5 -4,5
    De Sigma 15-30 is f/3.5-4.5, er is nooit een f/2.8 versie van geweest.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: sigma 15-30mm 2.8

      Ja daar lijkt het wel op en toch zegt de man dat het een 2.8 is
      Goed ik ga het toch niet halen denk ik. Het schijnt toch een goede lens te zijn en dat voor minder dan 200 euro
      Toch maar voor de samyang 14mm gaan denk ik. Samyang heeft me eerder pleasant verrast met hun 85mm. Nou wil ik ze allemaal hebben

      Comment


      • #4
        Re: sigma 15-30mm 2.8

        Het is misschien de 15mm lens van Sigma? Die is f/2.8.

        Overigens de 15-30 f/3.5-4.5 vind ik een tof lenske, maar heeft soms wat last van flare. Voor minder dan 200 euro zou ik die zeker niet laten liggen.
        Fotografie is leren kijken.
        http://johanluyckx.weebly.com

        Comment


        • #5
          Re: sigma 15-30mm 2.8

          De sigma 15-30 3.5-4.5 is een zeer goede lens! Ok, heeft wat last van flare, maar prijs/kwaliteit is deze echt moelijk te verslaan.
          Ik heb deze gebruikt op de Canon 5D en 5DII met schitterende resultaten. Ik heb ze getest naast de canon 17-40 en de sigma 15-30 beviel mij veel beter.

          Comment


          • #6
            Re: sigma 15-30mm 2.8

            Oorspronkelijk geplaatst door boerkejos Bekijk bericht
            De sigma 15-30 3.5-4.5 is een zeer goede lens! Ok, heeft wat last van flare, maar prijs/kwaliteit is deze echt moelijk te verslaan.
            Ik heb deze gebruikt op de Canon 5D en 5DII met schitterende resultaten. Ik heb ze getest naast de canon 17-40 en de sigma 15-30 beviel mij veel beter.
            Ik heb ze dan ook van u gekocht, met dank, ben er zeer tevreden over.
            Fotografie is leren kijken.
            http://johanluyckx.weebly.com

            Comment


            • #7
              Re: sigma 15-30mm 2.8

              Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
              Het is misschien de 15mm lens van Sigma? Die is f/2.8.
              Dat is natuurlijk wel een FE en dat is heel andere koek als een UWA, dit wel op een FF voor beiden.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment

              Working...
              X