Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gezocht bij keuze camera.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gezocht bij keuze camera.

    Hallo,

    ik ben van plan om een nieuwe camera te kopen. Ik zou graag beginnen met fotografie, maar ik weet niet welk toestel ik heb beste koop om mee te beginnen. Ik weet er nog niet zo heel veel over, dus wil ik mij natuurlijk niets laten wijs maken. Mijn budget is ook niet zo groot. Ik wil het liefst niet over de €500 gaan, tenzij dit echt niet anders kan. Zelf dacht ik aan een Nikon D3100, maar als iemand er anders over denkt dan zijn tips zeker welkom. Er zullen wellicht al eerder zulke vragen gesteld zijn, maar hier is zodanig veel te vinden, dat ik er niet meer wijzer van word!

    Bedankt op voorhand!
    Last edited by pstef; 3 augustus 2011, 20:35.

  • #2
    Re: Hulp gezocht bij keuze camera.

    ik ben ook een beginner en heb door hier op het forum rond te neuzen al veel geleerd.
    naar wat ik gehoord en gelezen heb is de D3100 een prima toestel! zeker geen verkeerde keus, maar wat wil je precies bereiken met je toestel? .. dan kunne de forumleden de verder helpen
    mvg
    SHOT-UP 'jacky bucks photography'
    www.wix.com/jackybucks/schot-up
    nikon D7000 + tamron 17-50mm f/2.8 + nikkor 55-200mm f/4-5,6

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gezocht bij keuze camera.

      Oorspronkelijk geplaatst door inspace00 Bekijk bericht
      ik ben ook een beginner en heb door hier op het forum rond te neuzen al veel geleerd.
      naar wat ik gehoord en gelezen heb is de D3100 een prima toestel! zeker geen verkeerde keus, maar wat wil je precies bereiken met je toestel? .. dan kunne de forumleden de verder helpen
      mvg
      Oke, bedankt voor de reactie! Ik ben ook wat aan het "rondneuzen", dus hopelijk geraak ik er een beetje uit . Ik ben nog niet zo thuis met al die "termen" enzo.