Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

display van sony a 200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • display van sony a 200

    goede avond wie wil mijn eens vertellen wat ik verkeerd doe met mijn sony alpha 200 .Als ik een foto genomen heb, zie ik op de display of hij goed is een paar seconde , wil ik terug kijken op de display , nu komt het zie ik de foto met allemaal strepen er op,als ik hem op de pc aansluit en bekijk is hij glas helder en helemaal goed (zonder strepen) doe ik iets verkeerd ,of is mijn display stuk! Wie weet hier raad op mvg albert300
    Last edited by albert300; 3 augustus 2011, 21:51.

  • #2
    Re: display van sony a 200

    Je kan op voorhand toch ni op t display zien of t goed gaat? De A200 heeft geen Live-view.
    Als je je menu opent, geeft ie dan ook die strepen?
    Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

    Comment


    • #3
      Re: display van sony a 200

      raar, ik vrees voor je display ...
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: display van sony a 200

        dat klopt maar ik bedoel als je de foto heb gemaakt zie je hem een aantal seconden het beeld dat werkt wel en ook het menu kan ik ales zien wat normaal is ,alleen het terug kijken krijg ik het beeld van de foto met strepen er door,doe ik dan iets niet goed!
        de eerste mail heb ik het niet erg duidelijk neergezet (sorrie) mvg albert300

        Comment


        • #5
          Re: display van sony a 200

          raar hoor, alleen bij herbekijken gaat het dus mis ...

          misschien eens je batterij uit de cam halen en terug plaatsen ?

          en zijn dat jpeg's ? Raws ? of gebeurt het bij allemaal ?
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: display van sony a 200

            jawel hij doet het op jpeg,s en op raws dus ik hoop dat er een oplosing voor is ,een nieuw scherm ik weet geen eens wat dat gaat kosten en waar dat kan als ik het niet zelf doet groetjes Frans mvg albert300

            Comment


            • #7
              Re: display van sony a 200

              Volgens mij is da een software probleem. Dat kan niet aant scherm zelf liggen.

              Raar dat ie m die enkele seconden na het trekken wel goed toont.

              Mss ligt t aan de geheugenkaart?
              Als je bij de A200 een foto maakt zonder geheugenkaart laat ie die ook even opt scherm zien. Dus die komt dan niet vanop de geheugenkaart maar vanop t geheugen van de kamera.
              Maar als t aan de kaart zou liggen dan zou ie m ook op pc slexht moeten laten zien.

              Mss voor de zekerheid eens een andere CF kaart erin steken.
              Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

              Comment


              • #8
                Re: display van sony a 200

                upload alle foto's die je wil houden eens naar je pc en formatteer je kaartje eens via het menu van je camera... (niet via de pc)
                Zoniet zou ik eens een ander kaartje proberen en als laatste je camera terug naar fabrieksinstellingen zwieren.
                Blijft hij het dan nog doen zou ik er eens terug mee naar de winkel gaan...

                Comment


                • #9
                  Re: display van sony a 200

                  van alles geprobeerd en nu is het een erg licht beeld met op het menu en trug kijken allemaal lichte strepjes ,en het beeld flikkert(net een oude televizie) ik denk toch dat de display de geest geven heb.nu op het internet aan het zoeken geweest en op LCD Display for Sony DSLR A200/A300/A350 Alpha AUO UK de prijs is +-21,67 euro wie heeft hier ervaring mee, ik denk dat het namaak is.het is te beslellen in engeland mvg albert300
                  Last edited by albert300; 11 augustus 2011, 17:32.

                  Comment


                  • #10
                    Re: display van sony a 200

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    raar, ik vrees voor je display ...
                    Ik niet, want hij ziet hem eerst goed en pas bij review gaat het fout, maar de foto is goed maar de camera leest, die niet goed van de kaart.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: display van sony a 200

                      Blijkbaar geeft de display menu's normaal weer, dus hoe stuk kan het display dan zijn?

                      Comment

                      Working...
                      X