Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misty mountains Guilin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Misty mountains Guilin

    De zware vochtige lucht in de zomer zorgt er voor dat dit sprookjeslandschap meestal in de mist zit. Heldere vergezichten en blauwe luchten met cummuluswolkjes heb ik helaas niet gezien, al had ik dat wel graag meegemaakt. Het kwam allemaal nogal grijs over maar dankzij photoshop viel er toch nog één en ander te redden.



    update
    Last edited by lin.vdb; 3 augustus 2011, 06:57.
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Misty mountains Guilin

    Mooie plaat. Moet daar de moeite geweest zijn. Spijtig dat inderdaad de vochtigheid op die plaatsen dikwijls spelbreker is. Moet niet makkelijk geweest zijn om de kleuren mooi op te trekken...

    Water een stuk wegsnijden tot een halve centimeter onder het strand en dan is ie af voor mij!

    Comment


    • #3
      Re: Misty mountains Guilin

      Tis inderdaad een mooie. Voor mij ook een stukje van het water af... maar zeker niet tot een halve cm, want dan is er naar mijn mening te weinig water. Als je de rechterzijde hebt, deel het water in twee. En dan zit het goed volgens mij
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

      Comment


      • #4
        Re: Misty mountains Guilin

        Moet er adembenemend zijn, mooi vastgelegd
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Misty mountains Guilin

          Dit licht hoort bij dit landschap. Je hebt dit goed aangepakt !

          Ik volg wel de suggesties over de voorgrond...

          Ik was er vorig jaar, en dan stond het waterpeil heel laag na lange periode van droogte... De "cruise" was dan een super afgeslankte versie...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Misty mountains Guilin

            heb de zelfde boottocht in Mei gedaan, en het zelfde weer type. Schijnt daar bijna altijd zo te zijn. des al niet te min een mooie foto.
            gr
            willem

            Comment


            • #7
              Re: Misty mountains Guilin

              Leuk beeld. Ik vind die mistigheid juist iets mysterious toevoegen. Iets van onderaf zal het beeld versterken.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment


              • #8
                Re: Misty mountains Guilin

                Bedankt voor de reacties. Ik heb een update geplaatst met wat minder water.
                Het is inderdaad een prachtig landschap maar die 'cruise'boten varen allemaal op hetzelfde uur (van 10 tot 14 u) op het slechtste lichttijdstip van de dag en het is er een drukte van jewelste. Niet direct de ideale omstandigheden om mooie foto's te trekken.
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: Misty mountains Guilin

                  Voorkeur voor de update!
                  Da's een prachtige plaat!
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Misty mountains Guilin

                    Vind de eerste versie het beste.
                    Ben alleen niet kapot van de compo met alle respect. Ik had liever links wat meer bocht gezien van de rivier of zee....
                    Maar das een persoonlijke keuze die ik zelf zou overwogen hebben...Weet uiteraard niet of je die mogelijkheid had maar als het zo was dan...
                    Ik zie wel het weidse door de mooie diepte in je opname..wat uiteraard een groot plus punt is...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment

                    Working...
                    X