Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies aankoop lens voor binnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies aankoop lens voor binnen

    Hallo, ik ben een beginnende amateurfotografe ben in bezit van een canon eos 50 D , 50mm1.8 portretlens en de canon EFS 18-200 mm , ik zou graag een betere versie van lens aanschaffen dan de EFS 18-2OO mm , die ik nu al gebruikt heb voor vastlegging huwelijk , doopsel , travestieshow enz dus meestal binnenopname , welke betere lens raden jullie me aan om zulke reportages te maken groetjes Viria

  • #2
    Re: Advies aankoop lens voor binnen

    Je steld de vraag op je juiste forum maar in het verkeerde onderdeel
    Vraag een mod je bericht te verplaatsen naar een geschikter forumplaats zoals
    http://forum.belgiumdigital.com/f35/
    hier word verwacht foto's te plaatsen

    Mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

    Comment


    • #3
      Re: Advies aankoop lens voor binnen

      Dit is op de verkeerde plaats gepost.
      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
      https://500px.com/marnix_photography

      Comment


      • #4
        Re: Advies aankoop lens voor binnen

        Misschien zal je hier ook wel antwoord krijgen, maar ik denk dat het beter is morgen uw vraag in het forum "objectieven" te plaatsen, op dit forum kan u alle vragen stellen MVG
        Renée

        Comment


        • #5
          Re: Advies aankoop lens voor binnen

          Verplaatst van beginnershoek naar objectieven.

          RF
          Mod
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6