Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 35-70mm f/2.8 D AF ZOOM-NIKKOR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Nikon 35-70mm f/2.8 D AF ZOOM-NIKKOR

    -------------------------------VERKOCHT---------------------------------------

    Ik verkoop hierbij mijn professionele zoom objectief, gezien mijn voorkeur méér gaat naar primes. Er is tevens een macrostand voorzien, doch hiervan heb ik nooit gebruik gemaakt.
    Kenners weten de waarde van dit objectief, die overigens weinig op de 2dehandse markt wordt aangeboden. Op internet zijn er vele recensies, waarbij de meesten dit objectief verkiezen boven de 24-70mm (dezelfde kwaliteiten), die trouwens veel zwaarder is en ook vrij duur (1.500 euro). Volgens Nikon catalogus krijgt de 35-70mm een quotering van 8,5 terwijl het gemiddelde van alle Nikon zoom objectieven 7,6 bedraagt.

    Nieuw aangekocht medio 2005 ( serienummer 682530) voor 650,00 euro. Het gaat hier wel om de laatste versie met een betere D chip, objectief gemaakt in Japan.

    Het objectief is gebruikt, maar nog steeds in perfecte staat met slechts zeer geringe gebruikssporen. Het glas is krasvrij (steeds een voorzetlens gebruikt ter bescherming – wordt niet mee verkocht) en de lens stofvrij. Foto’s op aanvraag.

    Wordt geleverd met vóór- & achterdop en zonnekap HB-1. De handleiding is terug te vinden op Nikon.be

    Enkel ernstige aanbiedingen vanaf 300 euro (vraagprijs is 350 euro). De eerste met de vraagprijs is de gelukkige.
    Handelaars of opportunisten, gelieve je te weerhouden a.u.b. Aanbieding tevens op diverse andere websites. Mag weg, maar moet niet, ik heb tijd

    Groeten
    Last edited by nikonrg; 5 augustus 2011, 17:17. Reden: Verkocht
Working...
X