Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ses Salines

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ses Salines

    Het zoutwinnings gebied In het zuiden van Mallorca.


    .
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Ses Salines

    Welcome back !

    Mooie kleuren

    Qua compo weet ik het niet zo goed. Er is geen inloop in de foto die je naar achter brengt. Integendeel, de scheiding van het roestbruin en het blauw "blokkeert" het zicht...

    Dit is hoe ik het aanvoel...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Ses Salines

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Welcome back !

      Qua compo weet ik het niet zo goed. Er is geen inloop in de foto die je naar achter brengt. Integendeel, de scheiding van het roestbruin en het blauw "blokkeert" het zicht...

      Dit is hoe ik het aanvoel...
      +1 grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Ses Salines

        Misschien dat een lager camerastandpunt geholpen had, nu heb je echt het gevoel naar beneden te kijken. Toch wel mooie warme kleuren
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

        Comment


        • #5
          Re: Ses Salines

          Mooie foto met prachtige kleuren!
          http://kadoosje.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Re: Ses Salines

            Het is een specialleke die het vooral van de mooie kleuren moet hebben.
            En die zijn zeker geslaagd
            vriendelijke groeten, Kurt
            Mijn foto's
            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

            Comment


            • #7
              Re: Ses Salines

              Zalige kleuren terug!

              Comment


              • #8
                Re: Ses Salines

                Toch mooi...De rimpels in het midden van de foto bepalen de sfeer voor een groot deel in deze foto..Dan heb je het voorfront dat ook goed is..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Ses Salines

                  Ik vind hem wel mooi hoor, maar misschien zou ik er maar half zoveel lucht op zetten
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ses Salines

                    schoontje
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ses Salines

                      Ik vind dit eigelijk een moeilijke om over te oordelen. Het ene moment denk ik ja hij is mooi, 2minuten later vind ik hem wat minder. Dan weer mooi. Dan toch maar weer niet. Er zal dus in elk geval wel iets goed in zitten anders zou ik zo niet twijfelen. Ik kan er alleen niet echt op zeggen wat ik juist wel of niet goed vind. De kleuren vind ik ondanks mijn voorgangers persoonlijk niet zo mooi.
                      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ses Salines

                        Bedankt iedereen voor de reacties. (de leuke , de kritieke en de steeds om de twee minuten wisselende)
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ses Salines

                          Ik weet wat het is.... heb het hier nog eens goed bekeken en heb gevonden wat mijn wisselvallige mooi/nietmooi buien veroorzaakte. Die onderste bobbel die boven het water uitsteekt... die trekt al mijn aandacht.. en niet in de goeie zin want ik vind dat hij op een enorme puist lijkt met een dikke etterkop... net zoals je tegen iemand spreekt met zulk geval wordt je aandacht er echt naartoe getrokken en niet in de goeie zin. Haal die eraf en het beeld is weer vredig
                          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ses Salines

                            Eigenlijk is dat "puist" juist wat mijn aandacht oorspronkelijk trok. Het was bewust op die plaats geplaatsd. Tsja, wat de ene boeit vind de ander juist storend....
                            vriendelijke groeten, Helen
                            Updated WWW.HELENICA.NL
                            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                            Comment

                            Working...
                            X