Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raammmadammen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • raammmadammen

    Bij deze dank aan een, voor mij, onbekende etalagist(e) in Strasbourg.


  • #2
    Re: raammmadammen

    Weer heel knap gezien. En mooi afgewerkt met dat lijstje.
    Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

    Comment


    • #3
      Re: raammmadammen

      je ziet de vreemdste etalages in Straatsburg, deze heb ik gemist maar jij hebt die knap opgemerkt en weer een mooie foto van gemaakt
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: raammmadammen

        knap hoor ... past perfect bij je "stijl"
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #5
          Re: raammmadammen

          Grappig!
          De madammen erg leuk in beeld gezet.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: raammmadammen

            Heerlijk
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: raammmadammen

              Voor mij: als het genot, het geluk, de levensvreugde die je kan proeven indien je je niet
              te veel aan de normen van anderen conformeert.

              Comment


              • #8
                Re: raammmadammen

                Je kadert het ook altijd heel mooi in vind ik. En het onderwerp is natuurlijk weer toppie
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: raammmadammen

                  Een knappe plaat.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: raammmadammen

                    Niet tegenstaande alle lovende reacties die hier al zijn gepasseerd is dit pronken met het werk van iemand anders, namelijk die onbekende etalagist(e) .
                    Roem proberen te oogsten met het werk van anderen in beeld brengen is voor mij ne vorm van Plagiaat, wat door het plaatsen van je signatuur onder het werk nog extra wordt versterkt.

                    MVG, Jeff C.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: raammmadammen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Niet tegenstaande alle lovende reacties die hier al zijn gepasseerd is dit pronken met het werk van iemand anders, namelijk die onbekende etalagist(e) .
                      Roem proberen te oogsten met het werk van anderen in beeld brengen is voor mij ne vorm van Plagiaat, wat door het plaatsen van je signatuur onder het werk nog extra wordt versterkt.

                      MVG, Jeff C.
                      Sorry Jeff, maar heb je lang moeten zoeken om iets te vinden om je gal te spuwen ?
                      Last edited by jan.brouwers; 2 augustus 2011, 13:35.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: raammmadammen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Niet tegenstaande alle lovende reacties die hier al zijn gepasseerd is dit pronken met het werk van iemand anders, namelijk die onbekende etalagist(e) .
                        Roem proberen te oogsten met het werk van anderen in beeld brengen is voor mij ne vorm van Plagiaat, wat door het plaatsen van je signatuur onder het werk nog extra wordt versterkt.

                        MVG, Jeff C.
                        Plagiaat??? Slecht geslapen?????
                        Als jij het zo wil noemen , denk ik dat iedere foto plagiaat is.
                        OT.
                        Mooi gespot. Reflectie van ramen en fietser geeft een extra dimensie aan je foto.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment


                        • #13
                          Re: raammmadammen

                          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          Plagiaat??? Slecht geslapen?????
                          Als jij het zo wil noemen , denk ik dat iedere foto plagiaat is.
                          OT.
                          Mooi gespot. Reflectie van ramen en fietser geeft een extra dimensie aan je foto.

                          Nee zalig geslapen, maar van wie zijn de madammen ?
                          En de madammen zijn een artistieke eigendom van de ontwerper, tekenaar kortom van de artiest, daarom is dit "Ne vorm" van Plagiaat.
                          En bijlange niet iedere foto is plagiaat hoorI
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #14
                            Re: raammmadammen

                            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            Sorry Jeff, maar heb je lang moeten zoeken om iets te vinden om je gal te spuwen ?
                            Dit is geen gal spuwen, dit is zuiver een vaststelling !
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              Re: raammmadammen

                              Jef
                              ...eigenlijk treed ik je bij...
                              Heb lang getwijfeld of ik deze foto wel zou plaatsen...
                              Is niet mijn principe en ik ben ook volledig tegen het kopiëren van de kunst van anderen.
                              Wil zeker niet gaan lopen met de eer van deze etalagist(e)...
                              Ik heb de tekening volledig veranderd van kleur...maar ik vond de spiegeling vooral zo treffend en de momentopname zo mooi dat ik er een foto van gemaakt heb.
                              Ik denk dat ik al voldoende bewezen heb dat ik de kunst van anderen niet nodig heb om mij te bewijzen als fotograaf...
                              Laat het mij beschouwen als een eer voor de etalagist als dusdanig dat ik deze foto maakte. Daarom heb ik dat ook vermeld tijdens het plaatsen...
                              Als dit een storend element voor anderen is ...mag deze foto gerust verwijderd worden. Geen probleem...
                              Dank aan al diegenen die mijn werken bekijken en van commentaar voorzien...

                              Jef bedankt voor het delen van je mening... en ik wil ook geen polemiek rond mijn werk...
                              Daarvoor is het niet belangrijk genoeg... Er zijn andere zaken in het leven die VEEL belangrijker zijn ...

                              Vriendelijke groeten.
                              Gil

                              Comment

                              Working...
                              X