Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie gezocht - zonnebloemveld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie gezocht - zonnebloemveld

    Hallo!

    Vermits het fotokaartje gesneuveld is met foto's van onze reis naar frankrijk zijn de foto's van zonnebloemvelden die ik had getrokken voor een project onbruikbaar geworden.

    Ik ben daarom op zoek naar een locatie dichter bij huis (= Vlaanderen of zuiden van nederland (=zeeland tot limburg)) om nieuwe beelden te trekken. Kent er iemand een mooie locatie van een charmant zonnebloemveld (liefst licht heuvelend) dat er ondanks de regen van de afgelopen weken nog mooi bijstaat?

    Alvast bedankt!
    Jonas

  • #2
    Re: Locatie gezocht - zonnebloemveld

    Geen bestanden of negatieven bewaard?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Locatie gezocht - zonnebloemveld

      Ik heb vorige week een foto gemaakt in een bloemenveld met allerlei weidebloemen, daarnaast was er ook een veld met zonnebloemen. Makkelijk te bereiken en in Zuid-Limburg aan de rand van Merkelbeek.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Locatie gezocht - zonnebloemveld

        toevallig gisteren je oproepje gelezen, toevallig gisteren langs een (klein) zonnebloemveld gepasseerd...

        niet te vergelijken met die immense en mooie in frankrijk, maar op de steenweg N26 van mechelen -> Leuven ter hoogte van Winksele, aan de linkerkant als je nr Leuven rijdt, heb ik gisteren een zonnebloemveldje gezien :-)

        Succes
        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

        Comment

        Working...
        X