Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mas

    Ben er tijdje geleden ook geweest.














    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Mas

    Geen reacties totnogtoe? Ook een beetje vreemd. Hm... 't Is natuurlijk maar een deel van het geheel, maar mooi, netjes recht, scherp, zonder verloren details, en kleurrijk tegen een blauwe lucht met bijna ideale Margritte-wolkjes, maar dat kan toch de reden niet zijn waarom niemand gereageerd heeft?
    Tussen alle opnamen die we al van het MAS gezien hebben (en ik heb er zelf ook nog eentje gepost met weinig reacties ) is dit misschien niet de beste, maar zeker ook niet de slechtste. Misschien wil men meer het geheel (of anders een veel kleiner detail?) zien. Ik weet het ook niet...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Mas

      Bedankt voor je reactie.
      De reden waarom er niet gereageerd wordt? Geen idee.
      Ik wou eens een iets anders beeld plaatsen dan al de rest. Je mist natuurlijk wel de
      overgang naar de grond maar ik vond dat het rood mooi afstak tegenover de lucht.
      En dat er mooi licht was.
      Hier heb ik een paar meer standaard foto's staan.

      Maar daar krijg ik ook geen commentaar.
      Maar ik ben al blij dat er meer als 100 mensen mijn foto's gezien hebben en zelf ben
      ik er content van.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Mas

        De verticale lijnen van het gebouw trekken van beneden naar boven wat naar binnen toe en dat komt mijn inziens wat storend over tov de randen van de foto.
        Het is een gebouw met rechte strakke lijnen, zowel horizontaal als verticaal dus daar had ik zeker werk van gemaakt dat alles evenwijdig zou lopen.

        Gebouw zou ook beter tot zijn recht komen zonder wolken met een knalblauwe lucht, maar het weer hebben we deze zomer helaas niet in de hand. Jammer
        BD0723BE

        Comment


        • #5
          Re: Mas

          Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          De verticale lijnen van het gebouw trekken van beneden naar boven wat naar binnen toe en dat komt mijn inziens wat storend over tov de randen van de foto.
          Het is een gebouw met rechte strakke lijnen, zowel horizontaal als verticaal dus daar had ik zeker werk van gemaakt dat alles evenwijdig zou lopen.

          Gebouw zou ook beter tot zijn recht komen zonder wolken met een knalblauwe lucht, maar het weer hebben we deze zomer helaas niet in de hand. Jammer
          Hier is een update met rechtere lijnen.
          Ja aan het weer kan ik ook niets doen maar zo witte wolkjes vind ik ook niet slecht.












          .
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Mas

            Goeie suggestie! Veel beter. En op die wolkjes zou ik jaloers zijn.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Mas

              De rechte versie vind ik ook mooier en die wolkjes ... Like it
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #8
                Re: Mas

                Is beter zo.
                BD0723BE

                Comment


                • #9
                  Re: Mas

                  Je update is beter.
                  Je hebt dit prachtige MAS toch wel mooi in beeld gezet hoor.
                  Ook de kleuren doen het goed.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mas

                    Een van de betere van het MAS. Idd, het strakke gebouw eist rechte lijnen en evenwijdige vlakken. Mooi. Voor mij zijn de wolkjes ook een meerwaarde.

                    Comment

                    Working...
                    X