Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour de Bretagne (9)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tour de Bretagne (9)

    ...ik zou er nog kunnen blijven posten maar ik denk toch dat ik er toch mee ga stoppen.


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Tour de Bretagne (9)

    vooral het water hier erg mooi, wat ik toch wel miste bij de anderen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tour de Bretagne (9)

      Idd, knap water
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Tour de Bretagne (9)

        Ja, stop er maar mee, Pascal
        Denk dat je ons de mooiste laten zien hebt

        Hier heel mooi de brute kracht van de oceaan weergegeven

        De lucht is hier wel wa fletskes...

        BTW, die titel "Tour de Bretagne" : slaat dat nu op die vuurtoren ("phare") of op "de Ronde van Bretagne"... Toevallig wel allemaal foto's van die vuurturen met die titel...
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Tour de Bretagne (9)

          Ik weet dat het moeilijk is een horizontaaltje te maken van deze toren en dat bevestig je hier.
          Ik vind deze de minste van jouw reeks. Deels door de compositie die het (bij mij) niet doet. Maar ook naar sfeer toe doet ie het een pak minder als jouw eerdere posts.
          De kracht van het water vindt ik wel mooi weergeven
          Groeten!

          500px / Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Tour de Bretagne (9)

            Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
            Ik weet dat het moeilijk is een horizontaaltje te maken van deze toren en dat bevestig je hier.
            hoe bedoel je?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Tour de Bretagne (9)

              verticaaltje bouk, excuses!
              Groeten!

              500px / Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Tour de Bretagne (9)

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Ja, stop er maar mee, Pascal
                Denk dat je ons de mooiste laten zien hebt

                Hier heel mooi de brute kracht van de oceaan weergegeven

                De lucht is hier wel wa fletskes...

                BTW, die titel "Tour de Bretagne" : slaat dat nu op die vuurtoren ("phare") of op "de Ronde van Bretagne"... Toevallig wel allemaal foto's van die vuurturen met die titel...
                als je eens wat verder kijkt Danny dan zie je ze wel hoor..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Tour de Bretagne (9)

                  Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                  Ik weet dat het moeilijk is een horizontaaltje te maken van deze toren en dat bevestig je hier.
                  Ik vind deze de minste van jouw reeks. Deels door de compositie die het (bij mij) niet doet. Maar ook naar sfeer toe doet ie het een pak minder als jouw eerdere posts.
                  De kracht van het water vindt ik wel mooi weergeven
                  Dries,

                  Ik probeer steeds el andere opnames te maken met of zonder ND filter of whatever en naar mijn gevoel probeer ik dan ook telkens niet te vervallen zonder in herhaling te vallen..
                  Dit is bijvoorbeeld een beeld dat maar uit 1 shot bestaat en waar ik puur en alleen wat saturatie en wat scherpte heb toegevoegd....Das voor mij zelf al 1 van mijn betere platen dan....
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tour de Bretagne (9)

                    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Das voor mij zelf al 1 van mijn betere platen dan....
                    Dan heb je de beste voor 't laatst gehouden
                    Groeten!

                    500px / Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tour de Bretagne (9)

                      Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                      Dan heb je de beste voor 't laatst gehouden
                      Nee hoor niet bepaald..Zoals ik al aangegeven heb is mijn lenske gesneuveld de eerste dag en heb ik het allemaal met die 70-200 moeten doen waar ik niet echt het weidse mee kon vastleggen en wat een serieuze Handicap was voor mij...
                      Ik had anders veel meer werk van de eerste kalibers kunnen meebrengen..
                      De eerste opnames waren eigenlijk maar moment opnames van de eerste dag en proefshots wat daarna was het weer weer slecht....grijs dus...
                      En dan probeer je er uiteraard zo veel mogelijk goeds van te maken in de mate van en deze opnames is er eentje van die ik gewoon zoals vele andere opnames daarna niet (allez naar mijn normen) bewerkt heb..;met dit als resultaat..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tour de Bretagne (9)

                        Kon je uit dit ene shot toch niet wat meer uit de lucht halen ? Of is het bovenste te veel overbelicht (of uitgebrand) ?

                        Heb hem eventjes in PS binnengehaald, en bij het aanpassen van de curves krijg ik een felle witte rand te zien rond de rotsen en de vuurtoren achteraan.
                        Lijkt er op dat er toch met een masker / selectie iets gedaan is op enkel de voorgrond, of op de lucht ?

                        Ik krijg uit deze foto ook niet meer uit het bovenste gedeelte van de lucht... Jammer...

                        Was dit RAW of JPG ?

                        Tele of wide heeft er volgens mij weinig mee te maken, die fader ook niet...
                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Nee hoor niet bepaald..Zoals ik al aangegeven heb is mijn lenske gesneuveld de eerste dag en heb ik het allemaal met die 70-200 moeten doen waar ik niet echt het weidse mee kon vastleggen en wat een serieuze Handicap was voor mij...
                        Ik had anders veel meer werk van de eerste kalibers kunnen meebrengen..
                        De eerste opnames waren eigenlijk maar moment opnames van de eerste dag en proefshots wat daarna was het weer weer slecht....grijs dus...
                        En dan probeer je er uiteraard zo veel mogelijk goeds van te maken in de mate van en deze opnames is er eentje van die ik gewoon zoals vele andere opnames daarna niet (allez naar mijn normen) bewerkt heb..;met dit als resultaat..
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tour de Bretagne (9)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                          Kon je uit dit ene shot toch niet wat meer uit de lucht halen ? Of is het bovenste te veel overbelicht (of uitgebrand) ?

                          Heb hem eventjes in PS binnengehaald, en bij het aanpassen van de curves krijg ik een felle witte rand te zien rond de rotsen en de vuurtoren achteraan.
                          Lijkt er op dat er toch met een masker / selectie iets gedaan is op enkel de voorgrond, of op de lucht ?

                          Ik krijg uit deze foto ook niet meer uit het bovenste gedeelte van de lucht... Jammer...

                          Was dit RAW of JPG ?

                          Tele of wide heeft er volgens mij weinig mee te maken, die fader ook niet...
                          Danny ik weet niet waar je het overhebt als je zegt dat ik een Masker gebruikt heb maar ik weet 1 ding zeker en dat is 1 jpeg,en wat bijgewerkt thats all...



                          Iedereen bedankt om te kijken en te reageren.
                          Last edited by Jacobs Pascal; 28 juli 2011, 08:44.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment

                          Working...
                          X