Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d3000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon d3000

    Hey,

    Heb gisteren een nikon d 3000 gekocht met een standaard lens bij.
    Wat kunnen jullie mij aanraden wat voor lensen ik kan gebruiken hierop?
    Ben nog maar een beginner heb nog niet zoveel ervaring.

  • #2
    Re: Nikon d3000

    zou deze vraag stellen in een daarvoor passender forumonderdeel.
    hier verwacht men foto,s.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nikon d3000

      Hallo,

      Je kan je vraag idd beter plaatsen in de juiste rubriek, camera's en accessoires/objectieven. Hier zit je in de fotohoek waar enkel foto's worden getoond.

      Om toch al even op je vraag te antwoorden. Werk eerst een tijdje met je standaardobjectief en leer je toestel kennen, zeker niets mis mee. Gaandeweg ga je wel ontdekken waar je interesses precies liggen en pas dan zou ik overwegen om naar een nieuwe en specifieke lens te gaan. Macro, landschap, portret, architectuur, sport, ....

      grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon d3000

        Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht

        Om toch al even op je vraag te antwoorden. Werk eerst een tijdje met je standaardobjectief en leer je toestel kennen, zeker niets mis mee. Gaandeweg ga je wel ontdekken waar je interesses precies liggen en pas dan zou ik overwegen om naar een nieuwe en specifieke lens te gaan. Macro, landschap, portret, architectuur, sport, ....

        grtjs
        exact wat ik er van denk.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon d3000

          Oorspronkelijk geplaatst door dimi200 Bekijk bericht
          Hey,

          Heb gisteren een nikon d 3000 gekocht met een standaard lens bij.
          Wat kunnen jullie mij aanraden wat voor lensen ik kan gebruiken hierop?
          Ben nog maar een beginner heb nog niet zoveel ervaring.
          Als u echt vanaf nul begint (zoals mij), dan kan ik nu al de ervaring delen dat er veel te leren valt. Dus net zoals edje c zegt. Trek foto's met de lens die je hebt en kijk verder zodra je je toestel kent.
          Er zijn trouwens nog verschillende accessoires die je ook kunnen helpen (of die je nodig zal hebben) zonder dat je nieuwe lenzen moet kopen.
          Nikon D90 - AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5 - 5.6G ED VR

          Comment


          • #6
            Re: Nikon d3000

            Verplaatst naar geschikter forum
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment

            Working...
            X