Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Himalaya 2011:2fotografen :1paar longen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Himalaya 2011:2fotografen :1paar longen

    Even jullie aandacht voor het volgende project:


    Twee fotografen vertrekken op 13 Augustus naar Himalaya ten voordele van MUCOVISCIDOSE

    Een prachtig initiatief:2 fotografen voor één long.

    Als je muco hebt worden jouw longen steeds meer aangetast. Door voortdurende infecties en ontstekingen gaan ze beetje bij beetje kapot tot het op een bepaald moment simpelweg niet meer lukt om te ademen. Longtransplantatie wordt dan ook vaak omschreven als het “ultieme redmiddel” voor mucopatiënten. Vroeger werd de beslissing tot transplantatie soms uitgesteld -vaak tot het te laat was- omdat de patiënten en hun familie bang waren dat ze de aanzienlijke kosten niet zouden kunnen betalen.

    Het kan niet dat een transplantatie niet of te laat gebeurt, omdat de familie de kosten niet kan dragen. Daarom probeert de Vereniging voor de strijd tegen Mucoviscidose een aantal dure, maar levensbelangrijke behandelingen, zoals een longtransplantatie, te betalen voor álle Belgische mucoviscidosepatiënten. De gemiddelde kost per transplantie bedraagt 7.000€.

    Met de verkoop van hun boek / DVD willen Rik en Berten hun steentje bijdragen om jonge mensen een nieuwe levensadem en een nieuwe levenskans te geven, via het transplantatiefonds. Door de aanschaf van hun boek levert U letterlijk levensbelangrijke steun voor al diegenen die op de wachtlijst staan voor nieuwe longen.

    Doen !



    Door samen naar Himalaya
    Dit boek willen we achteraf verkopen, integraal ten voordele van de MUCO-vereniging in België
    en meer specifiek, het longtransplantatiefonds.
    Op die manier willen we steun bieden aan mensen die nood hebben aan deze levensreddende, maar dure, ingreep.

    Dit is de korte beschrijving, wil je nog meer info, klik dan op:



    Wil je dit project mee ondersteunen ?
    Dit kan zeer eenvoudig:

    * ruimte aanbieden om enkele (of allemaal) beelden op te hangen ter promo van het boek.
    * ons vragen voor een infoavond ( of een standje op één of andere (kerst)beurs )
    * een artikeltje in één of ander ledenblad
    * door ons boek / DVD te kopen !!!
    * door het nieuws te verspreiden ....

    Bedankt op voorhand !
    Elke steun zal welkom zijn, het wordt immers een "adembenemende" onderneming ...

    Rik

    Dit kreeg ik deze morgen in mijn mailbox.Ik dacht ik ga dit op BD zetten ,tenslotte draait het om fotografie,sterker nog voor een goed doel!!!

    By the way ik heb er absoluut geen baat bij,maar doe dit om mijn steentje bij te dragen .
    (Ik volgde daar een workshop in studio)

    Voila,als je je geroepen voelt om ook iets te onderemen,....

    Alvast bedankt om de tijd te nemen om dit te lezen !!!!
Working...
X