Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn zelf gemaakte mini studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn zelf gemaakte mini studio

    Hier dan een voorstelling hoe mij zelf gemaakte mini studio er uit zie.

    In totaal kan ik 4 flitsen gebruiken plus een spotlamp, achtergrond bestaat uit verschillende kleuren behangpapier.

    Om de bloem extra op te lichten gebruik ik zwartpapier die rond de flitser doet en die spits toeloopt zodat er maar een zeer klein deel belicht wordt. Flitser was van onder naar boven gericht.

    Rechts zie je een spotlamp die ik kan verplaatsen in de witte reflectie kap die ik gebouwd heb boven mijn studiotafel. Daar rond wikkel ik dan ook een stuk zwartpapier zodat ik enkel op het bovenste deel van de bloem heb belicht.

    Lichtsterkte van iedere flitser wordt afzonderlijk in gesteld, opnames worden gemaakt in een volledige donkere ruimte zodat ik geen last heb van reflecties van buiten af.

    Per ontwerp maak ik ongeveer 100 opnames met verschillende lichtsterkte en andere posities van mijn flitsers.

    Vind het gemakkelijker een opname te maken, dan het op papier zetten hoe ik een opname maak.

    Ziet er wat amateuristisch uit maar vind mijn resultaten wel best ok.

    Gr Luc




    gr Luc
    http://luc-danneels.be/

  • #2
    Re: mijn zelf gemaakte mini studio

    Machtig! Het mag dan misschien, wat je zelf zegt, amateuristisch van opbouw zijn, ik vind dat het resultaat primeert! En dat heb je hier! Tof om te zien!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: mijn zelf gemaakte mini studio

      Dat heet creatief zijn . Knap hoor! Zowel de opbouw als het resultaat!
      oefenen = leren
      Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

      Comment


      • #4
        Re: mijn zelf gemaakte mini studio

        resultaat mag er zeker zijn!!! lijkt wel schilderkunst. Erg leuk om te zien er lezen.

        Comment


        • #5
          Re: mijn zelf gemaakte mini studio

          Dit is voor mij een foto die showcase waardig is en zeker door dat hij op een zeer doordachte manier gemaakt is met je eigen creatieve manier van een studio .

          Groetjes
          Ardesign
          Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

          Comment


          • #6
            Re: mijn zelf gemaakte mini studio

            Knap gedaan met mooi resultaat. Leuk dat je dit wil delen hoe je het gemaakt hebt.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: mijn zelf gemaakte mini studio

              mooie foto en knap gedaan met die ministudio
              Groetjes Rudy
              Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

              Comment

              Working...
              X