Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoldering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoldering

    Gezien in het Centraal Station van Antwerpen. Geen volmaakte symmetrie weliswaar, maar ik vond het licht dat "van onderen naar boven kroop" zo mooi.

    Last edited by LesC; 26 januari 2013, 11:55. Reden: Dropbox foute link verbeterd
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Zoldering

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    ....., maar ik vond het licht dat "van onderen naar boven kroop" zo mooi.
    .....dan ben je niet alleen met die mening.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Zoldering

      Mooi werk
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Zoldering

        zeer mooie opname met een prima belichting.

        gr Luc
        http://luc-danneels.be/

        Comment


        • #5
          Re: Zoldering

          Een prachtige opname met schitterend licht Lesc !


          Groetjes chrit.
          Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

          Comment


          • #6
            Re: Zoldering

            Heel mooi met dat licht
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Zoldering

              Dank voor de mooie commentaren, mensen!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Zoldering

                een mooie opname, maar vind dat het licht juist van boven naar onderen loopt/kruipt?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Zoldering

                  Dank voor het compliment. Interessante waarneming, bouk, je ziet toch onderaan de foto dat wit (dag)licht dat stilaan overgaat in geler kunstlicht naargelang het hoger kruipt? Ik heb andere opnames gemaakt (geen tijd nu om een ander camerastandpunt te posten) waarop je duidelijk ziet hoe donker het bovenaan is, t.o.v. het witte daglicht onderaan.
                  Dat daglicht komt trouwens van een groot venster achteraan (buiten beeld). Dit is de gebogen zoldering van een doorgang tussen het station en de straat. Wie weet komt dat beetje rood (rechts) niet van een auto buiten op straat?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zoldering

                    Vind dat kruipen ook mooi.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zoldering

                      Awel LEs dat licht is mooi maar ik ging dan toch voor iets betere symmetrie...kijk een rechts en links boven en dat hetzelfde beneden...
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zoldering

                        inderdaad Les mooi opgemerkt en dat licht mooi opgevangen
                        groetjes Ingrid

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zoldering

                          knap gezien hoor
                          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                          Comment

                          Working...
                          X