Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope dSLR gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkope dSLR gezocht

    Een collega van mij heeft ongeveer de zelfde vraag als de topic starter, vandaar dat ik de vraag hier post.

    Mijn collega zoekt een nieuwe of tweede hands (DSLR) camera met een budget van ca. 200 euro exclusief accessoires.

    Grootte van de camera maakt niet zo veel uit. Het is voor algemeen gebruik op vakantie en thuis.

    Ben benieuwd wat jullie adviseren.
    Last edited by LesC; 20 juli 2011, 12:08.

  • #2
    Re: goedkope compacte camera

    Oorspronkelijk geplaatst door brainsalad Bekijk bericht
    Een collega van mij heeft ongeveer de zelfde vraag als de topic starter hiero, vandaar dat ik de vraag hier post.

    Mijn collega zoekt een nieuwe of tweede hands (DSLR) camera met een budget van ca. 200 euro exclusief accessoires.
    er zit toch nogal een verschil tussen een Compacte en een DSLR hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: goedkope compacte camera

      Laten we het bereik verkleinen, een compact camera tot ca. 200 EUR.

      DSLR is inderdaad anders, ik heb een tweede hands canon EOS 40D gekocht.

      Comment


      • #4
        Re: goedkope compacte camera

        [Mod-LesC]@brainsalad: omdat je de topic van een andere persoon over een ander onderwerp (compact camera) ge-highjacked hebt, heb ik jouw vraag afgesplitst, tevens een andere titel aan toegekend, en een link naar de oorspronkelijke topic aan jouw eerste post toegevoegd. Dank voor je begrip[/Mod]

        En als collega-fotograaf: check regelmatig onze Aangeboden rubriek. Ik vrees dat je nieuw geen dSLR gaat vinden voor €200-, maar tweedehands vind je allicht een wat ouder model.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: goedkope compacte camera

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          En als collega-fotograaf: check regelmatig onze Aangeboden rubriek. Ik vrees dat je nieuw geen dSLR gaat vinden voor €200-, maar tweedehands vind je allicht een wat ouder model.
          En toch moet ik je ongelijk geven gisteren in Carrefour Sint Kruis een Sony A290 met de 18-55 gekocht voor € 214 dus het is wel mogelijk (en dat was een kans die ik toch niet kon laten liggen mooie instapper voor de zoon, en ik had uit een ver verleden nog een paar minolta lenzen liggen die dus ook nog konden dienen). Dus aan TS kan ik enkel aanbevelen om tijdens de solden periodes goed uit te kijken en dan is het echt wel mogelijk om hier of daar een koopje te doen, soms inderdaad een al wat ouder toestel maar het kan als starter wel nog dienen om de wondere wereld van de reflex te leren kennen en verkennen.

          Comment


          • #6
            Re: goedkope compacte camera

            Da's een goeie vondst geweest! Zeker geschikt als instapper.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: goedkope compacte camera

              Je zoon zal er zeker heel veel plezier aan beleven! Ikzelf ben ook een fervente Sony (Minolta) gebruiker en heb het mij nog niet beklaagd!
              KM 5D-7D-Sony a100+a350+ veel glas ( Minolta,Sigma,Tamron en Sony) - Lumix lx100
              Macbook Pro 13 inch

              Comment

              Working...
              X