Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmen met LX3 & opnemen op PC, Wie weet het

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filmen met LX3 & opnemen op PC, Wie weet het

    Hallo,

    Ik heb een Panasonic LX3 en zou deze aan mijn pc willen koppelen om met de lx3 te filmen en de beelden direct op mijn pc te bewaren en dus niet eerst op mijn kaartje.
    Denk dat dit zou moeten werken maar dat ik misschien een specifieke kabel en/of programma nodig heb.
    Heb het al geprobeerd met de bijgeleverde kabel maar hiermee kan ik alleen foto's/filmen van de lx3 overbrengen naar mijn pc, dat werkt dus niet.

    Het komt er dus op neer dat ik de lx3 zou willen gebruiken als soort webcam.

    Wie weet wat ik moet doen?

    Dank bij voorbaat & vriendelijke groet,

    Senn

  • #2
    Re: Filmen met LX3 & opnemen op PC, Wie weet het

    veronderstel dat je toestel een HDMI uitgang heeft, als je dit verbindt met TV of monitor kun je de beelden rechtstreeks bekijken, als je PC een HDMI ingang heeft kun je je toestel connecteren aan je PC, en mits correcte SW opslaan op PC. Zullen wel HDMI extension boards bestaan, moet maar eens nakijken, voor het geval je PC niet uitgerust is met HDMI ingang.

    Comment


    • #3
      Re: Filmen met LX3 & opnemen op PC, Wie weet het

      Puerte,

      Ik heb geen HDMI uitgang op mijn pc, heb een ouder type Dell laptop

      Enfin ondertussen wat zitten nadenken en 't zal misschien het makkelijkst zijn om gewoon een goedkope webcam te kopen, tenzij er hier iemand is die weet hoe ik alsnog mijn lx3 aan mijn pc kan koppelen (ik heb een dell inspiron 1720).

      Thanks,

      Senn

      Comment


      • #4
        Re: Filmen met LX3 & opnemen op PC, Wie weet het

        denk dat dit het beste is, gaat je sensor niet oververhitten als je dat toestel voor een lange periode laat opnemen ?

        Comment

        Working...
        X