Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1Ds Mark III snelheid geheugenkaarten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1Ds Mark III snelheid geheugenkaarten

    Sinds kort werk ik met de 1Ds Mark III. Ondanks dit een veel oudere camera is dan de 5DMKII en ik een aantal features mis (zoals hogere iso's) vind ik dit een enorme verbetering.

    Ik heb wel een probleem. Als ik een foto op mijn 5D MKII maak (21mp), kan ik direct al een preview zien op mijn scherm. Op mijn 1Ds Mark III schrijf ik weg op een CF 16gig Kingston Elite pro en SD Sandisk Extreme III.
    Het valt mij op dat ik 3 sec moet wachten voor ik een foto op mijn display te zien krijg.
    Weet iemand of dit normaal is bij deze camera?

    Met mijn 1D Mark III had ik dit probleem niet. Ik kon de foto's ook direct op mijn schermpje zien met dezelfde geheugenkaarten.

    Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
    Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

  • #2
    Re: 1Ds Mark III snelheid geheugenkaarten

    niemand?
    Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: 1Ds Mark III snelheid geheugenkaarten

      Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
      ...

      Met mijn 1D Mark III had ik dit probleem niet. Ik kon de foto's ook direct op mijn schermpje zien met dezelfde geheugenkaarten.

      Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
      das toch toch al je bewijs en een antwoord op je vraag?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 1Ds Mark III snelheid geheugenkaarten

        heb je ingesteld om backup naar de SD weg te schrijven? vermoedelijk is dit omdat combinatie kaart/camera niet de snelste is of zo en dat er daarmee wat vertraging op zit.

        een 1Ds3 moet overigens heel wat meer gegevens wegschrijven tov een 1D3 he...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment

        Working...
        X