Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact met weinig "shutterlag"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact met weinig "shutterlag"

    Mijn vrouw zoekt een kleine compactcamera met vaste lens met als enig doel om famillie foto's te nemen van de kinderen.

    Belangrijkste feature is dat de foto moet genomen zijn vooraleer de kleine gaan lopen is.
    Prijs +/- 200 €
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

  • #2
    Re: compact met weinig "shutterlag"

    Zo'n kleine is inderdaad vlug en onvoorspelbaar. Nu zullen er vast wel weer een pak mensen
    zijn die dit kunnen vastleggen met een goedkope compacte camera. Wel, ik kan dat niet.
    Zelfs de LX5 vind ik niet echt geschikt ervoor.
    Andere mogelijkheid: de kleine een spartaanse opvoeding geven. Zit! Lig! Of hem trainen
    zoals de hond van Pavlov. Maar minute lijm wil ook wel eens helpen voorkomen dat hij of
    zij de beentjes neemt...

    Comment


    • #3
      Re: compact met weinig "shutterlag"

      je moet eens kijken naar de fuji camera's daar zitten intresante cameratje bij onder de 200 euro en die geven heel mooie kleuren
      bv de S4000 voor 219 euro prachtige camera
      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

      Comment


      • #4
        Re: compact met weinig "shutterlag"

        Bedankt ! Hebben ondertussen het kleinere broertje van jouw keuze besteld : de FinePix S2950. (Iets minder breedhoek & zoom)

        Ziet er voor de rest hetzelfde uit.
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment


        • #5
          Re: compact met weinig "shutterlag"

          goede keuze

          Comment


          • #6
            Re: compact met weinig "shutterlag"

            Beste,


            Ondertussen tevreden over dit toestel?
            Ik heb het hele oude broertje ervan , de s5000 en ben aan vernieuwing toe.


            Groeten, Koen

            Comment


            • #7
              Re: compact met weinig "shutterlag"

              Oorspronkelijk geplaatst door koenv Bekijk bericht
              ........
              Ik heb het hele oude broertje ervan , de s5000 en ben aan vernieuwing toe.
              deze is dus niet doorgegaan..?
              Hallo Wat vinden jullie van de Canon powershot a430, eventuele voor- en/of nadelen? Is dit prijs/kwaliteit een goed toestel in z'n klasse, of zijn er andere in dezelfde prijsklasse die eerder aan te raden zijn, Groeten, Koen

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X