Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototoestel

    Hallo,
    Ik ben op zoek naar een fototoestel waarmee je kan foto's trekken maar ook filmen met een degelijke kwaliteit,
    laatst zag ik op tv het programma "Tour 2011, vive le vélo", daar was Lieve Blancquart te gast, en toen zei ze met welk toestel ze fotografeerde, maar de presentator wist ook mee te geven dat dat ook een uitstekend toestel is om te filmen, maar nu ben ik zo dom geweest om niet op te schrijven welk toestel dat was en ben ik nu de naam vergeten,
    ik denk wel dat het iets met een 5 was maar da weet ik niet 100% zeker, weet iemand wat de naam van dat toestel is?

    Groetjes Laura

  • #2
    Re: Fototoestel

    Laura, Lieve gebruikt een Canon EOS 5D (Mark II)
    Dat is niet meteen het goedkoopste, maar wel een heel goed toestel.
    Dit is een link naar het toestel, zonder lens. Met lens (en dan koop je beter een duurdere lens, anders heeft dat toestel niet echt veel nut) mag je er nog een pak bij rekenen.



    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Fototoestel

      Zal gaan om een 5D mark II denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: Fototoestel

        Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
        Zal gaan om een 5D mark II denk ik.
        Zoals ik zei... En jij hebt er toevallig nog eentje in de aanbieding zeker...
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: Fototoestel

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          Zoals ik zei... En jij hebt er toevallig nog eentje in de aanbieding zeker...
          Tja je was me ietsje sneller af .
          Heu voor mijn aanbieding genoeg kandidaten behalve voor de 1D niemand :'( en dan gaat de de 5D niet weg!

          Comment


          • #6
            Re: Fototoestel

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
            Tja je was me ietsje sneller af .
            Heu voor mijn aanbieding genoeg kandidaten behalve voor de 1D niemand :'( en dan gaat de de 5D niet weg!
            Het mag er bij mij jammer genoeg niet van af. Anders voor iets minder dan de vraagprijs had ik die 1D gekocht. Maar ik heb te veel kosten voor 't moment (en in de nabije toekomst). Jammer genoeg.
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #7
              Re: Fototoestel

              Ook de nikon d300s filmt mooi en heeft goede reviews

              Comment

              Working...
              X