Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een klein vraagje over Canon EOS 450D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een klein vraagje over Canon EOS 450D

    Hoe kan je de auteursnaam veranderen van mijn Canon EOS 450D?
    Ik merk altijd dat de naam van de vorige eigenaar nog op mijn foto's staat dus weet er iemand hoe je dit nu verander? Is dit in het toestel zelf of is dit iets dat ingesteld wordt op de SD Card?


    Alvast bedankt voor de reacties of oplossingen!!!!!!

  • #2
    Re: Een klein vraagje over Canon EOS 450D

    Vraag is hier reeds een paar maal gesteld geweest (de zoek functie kan je hierbij helpen zoek maar eens op 450d naam)
    Het antwoord in bijvoorbeeld: Heeeelp! Gebruiker in exif wijzigen zou je kunnen helpen:
    Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign
    start je eos utility op en dan bij setup kan je eigenaar en je copyright teken zetten ,wel je camera via usb aansluiten op je pc .

    Zo werkt het toch bij mijn canon 50 D .

    Grtz

    Ardesign

    Comment


    • #3
      Re: Een klein vraagje over Canon EOS 450D

      Sorry hoor met het dubbel plaatsten van een (domme) vraag, maar toch alvast bedankt voor het antwoord. Ik ben toch tevreden met jou antwoord nu zijn alle foto's dat ik maak nu ook van mij.

      Comment


      • #4
        Re: Een klein vraagje over Canon EOS 450D

        Oorspronkelijk geplaatst door Jan005 Bekijk bericht
        Sorry hoor met het dubbel plaatsten van een (domme) vraag, maar toch alvast bedankt voor het antwoord. Ik ben toch tevreden met jou antwoord nu zijn alle foto's dat ik maak nu ook van mij.
        Ik heb niet gezegd dat dit een domme vraag was hé en dat een vraag reeds vroeger al gesteld was geldt waarschijnlijk voor 90% van de vragen die hier gesteld worden en dus ook voor de antwoorden die gegeven worden

        Comment


        • #5
          Re: Een klein vraagje over Canon EOS 450D

          Als je een tweedehands toestel koopt zet je best alles terug naar fabrieksinstellingen.

          Best mogelijk dat de persoonlijke voorkeuren van de vorige eigenaar niet de jouwe zijn.

          Comment

          Working...
          X