Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opleiding..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opleiding..

    hey, ik weet dat er een volledig topic over olpeidingen is opgestart en heb al even gekeken, maar het zijn er zoveel..
    ik ben 15 en zoek een plaats waar ik een opleiding voor digitale fotografie kan genieten, ik wil vanaf het begin alles leren, dus geen specifieke dingen.
    ben ook al in boekenwinkels gaan kijken naar een handig boek waar ik lekker in kan weglezen,
    maar dummies voor digitale fotografie was nu niet egt iets om lekker in weg te lezen..
    dus mijn vraag: ik zoek een opleiding voor digitale fotografie (in de buurt van bree-peer misschien hasselt) voor een 15 jarige die nog veeel moet leren

    mvg
    SHOT-UP 'jacky bucks photography'
    www.wix.com/jackybucks/schot-up
    nikon D7000 + tamron 17-50mm f/2.8 + nikkor 55-200mm f/4-5,6

  • #2
    Re: opleiding..

    In de syntra van hasselt kan je fotografie doen.
    Dit op woensdagavond en donderdagavond. Met een looptijd van 3 jaar.
    Kijk maar even op de site voor meer info.

    Verder kan je korte fotolessen nemen in de mediaschool. Dat is ook in hasselt.

    Over de kwaliteit van beide paketten kan ik echter nog niks zeggen. En misschien zijn er nog meer mogelijkheden (zoals fotowinkels die lessen aanbieden).

    aanpassing: Vermits je maar 15 bent en als je veel interesse hebt in fotografie kan je ook fotografie gaan studeren. Daar zal je moeten kijken naar een kunstschool denk ik. (Voor hasselt PICO audio visuele opleiding)
    Last edited by xera1984; 16 juli 2011, 14:08.
    Nikon D90 - AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5 - 5.6G ED VR

    Comment


    • #3
      Re: opleiding..

      Oorspronkelijk geplaatst door xera1984 Bekijk bericht
      In de syntra van hasselt kan je fotografie doen.
      Dit op woensdagavond en donderdagavond. Met een looptijd van 3 jaar.
      Kijk maar even op de site voor meer info.

      Verder kan je korte fotolessen nemen in de mediaschool. Dat is ook in hasselt.

      Over de kwaliteit van beide paketten kan ik echter nog niks zeggen. En misschien zijn er nog meer mogelijkheden (zoals fotowinkels die lessen aanbieden).

      aanpassing: Vermits je maar 15 bent en als je veel interesse hebt in fotografie kan je ook fotografie gaan studeren. Daar zal je moeten kijken naar een kunstschool denk ik. (Voor hasselt PICO audio visuele opleiding)
      bedankt voor je informatie, kunstschool is natuurlijk perfect, maar ik ik hou het liever op de algeme aso omdat ik het hoogste aankan. toch bedankt
      SHOT-UP 'jacky bucks photography'
      www.wix.com/jackybucks/schot-up
      nikon D7000 + tamron 17-50mm f/2.8 + nikkor 55-200mm f/4-5,6

      Comment

      Working...
      X